پیام تبریک مدیرعامل ایران‌خودرو به مدیر عامل جدید سایپا

هاشم یکه زارع در پیامی، انتصاب جهرودی را به عنوان مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا تبریک گفت. هاشم یکه زارع ضمن آرزوی توفیق برای او، بر ضرورت گسترش همکاری های دو جانبه در راستای توسعه صنعت خودرو کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، در بخشی از پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو آمده است: سایپا و ایران خودرو به عنوان دو قطب تولید خودرو کشور، می توانند در سایه همکاری‌های برنامه‌ریزی شده، با هدف توسعه این صنعت و تبدیل آن به قطب تولید خودرو در خاور میانه، ضمن غلبه بر مشکلات، در بخش‌های مختلف به‌ویژه طراحی و توسعه از توانمندی‌های یکدیگر بهره‌مند شوند.

متن کامل پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس جهرودی

مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا

با سلام

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا، یکی از قطب‌های تولید صنعتی کشور را تبریک می‌گوییم. رجاء واثق داریم که این مجموعه با مدیریت شما که سابقه ارزشمندی در صنعت خودرو دارید، مسیر توسعه را سریع‌تر از گذشته طی کرده و با عبور از مشکلات حاکم بر صنعت و اقتصاد کشور، جایگاه خود را در اقتصاد کشور بیش از گذشته تحکیم خواهد داد.

صنعت خودرو ایران و سرمایه ارزشمند نیروی انسانی آن در شرایطی قرار دارد که نیازمند مدیریتی پویا، توسعه‌نگر و خلاق است تا این صنعت را در پس یک دوره محدودیت‌های اقتصادی، دچار تحول و جهش نماید. از این رو، حضور جنابعالی و همچنین همکاری سایر مدیران کاربلد و مجرب سایپا می‌تواند مایه توفیق در این تحول باشد.

سایپا و ایران خودرو به عنوان دو قطب تولید خودرو کشور، می توانند در سایه همکاری‌های برنامه‌ریزی شده، با هدف توسعه این صنعت و تبدیل آن به قطب تولید خودرو در خاور میانه، ضمن غلبه بر مشکلات، در بخش‌های مختلف به‌ویژه طراحی و توسعه از توانمندی‌های یکدیگر بهره‌مند شوند. قطعا طی کردن مسیر دشوار رو‌به‌رو با همکاری و هم‌افزایی ناشی از مشارکت دو‌طرف میسر خواهد شد و باعث می‌شود امکانات و توانمندی های موجود در کشور به نحو بهینه‌ای مورد استفاده ‌قرار گیرد.

در پایان از این فرصت استفاده کرده، ضمن تبریک مجدد این انتصاب و آرزوی توفیق برای شما، از خداوند منان می‌خواهم که یاریگر شما در اجرای برنامه‌هایتان باشد، برنامه‌هایی که بی‌شک در مسیر توسعه کشور عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران، تحقق توسعه اقتصادی دولت محترم و سربلندی بخشی مهم از صنعت کشور است.

401

کد خبر: 876142

وب گردی

وب گردی