توسعه آتی دارایی ها در حوزه فناوری، سلامت و اقامتگاهی

اقبال شاکری گفت: در گذشته نگاه تنها مدیریت ساخت و ساز بود، اما امروز باید بر مدیریت دارایی و استفاده بهینه از منابع متمرکز شویم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، دکتر اقبال شاکری سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در نشست معاونین و مدیران عمرانی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، حوزه های فناوری، سلامت، اقامتگاهی و پشتیبانی را چهار حوزه برای توسعه آتی دارایی های دانشگاه عنوان کرد و گفت: هر گونه تبدیل به احسن در حوزه فناوری، مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرد.

شاکری با تأکید بر استفاده از ظرفیت های اقامتگاهی واحدها که در سطح کشور پراکنده است، گفت: این ظرفیت ها برای گردش کار علمی ضروری است، به طوری که اکنون بیش از 70 درصد واحدها در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تسهیلات آموزش عالی در سطح کلان کشور و حتی بین المللی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از ظرفیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری توانسته برند جمهوری اسلامی در بخش غیردولتی باشد و در سطح جهانی نیز مطرح شود.

شاکری بر اقدامات بهینه سازی و بهره داری دقیق تر از فعالیت های تعمیر و نگهداری تاکید کرد و گفت: در گذشته نگاه تنها مدیریت ساخت و ساز بود، اما امروز باید بر مدیریت دارایی و استفاده بهینه از منابع متمرکز شویم. مدیریت املاک و دارایی ها یکی از محورهای اصلی حوزه عمرانی است. اکنون 50 درصد ظرفیت های ما فاقد سند قطعی تملک است که باید با پیگیری، ثبت همراه با سند قطعی آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در ساخت و سازها بایستی ظرفیت های آموزشی و پژوهشی مد نظر قرار گرفته تا تصمیم بهینه صورت پذیرد، بر بهره برداری و تعمیر و نگهداری دارایی ها و ظرفیت ها دانشگاهی تاکید کرد.

کد خبر: 876163

وب گردی

وب گردی