آلگری: یوونتوس در بحران نیست

یوونتوس پس از تساوی خانگی برابر بارسا در لیگ قهرمانان حالا فردا ساعت 23.15 در سری آ باید به مصاف کروتونه برود.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس چهارشنبه هفته گذشته در دیداری خانگی‌اش برابر بارسلونا در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا در بازی که به 3 امتیازش نیاز مبرم داشت، به تساوی بدون گل رضایت داد و شانس صعودش به مرحله بعد به مخاطره افتاد. این در حالی بود که بانوی پیر سه روز قبل از آن هم در سری آ و در خانه سامپدوریا 3 بر 2 شکست خورد. با وجود این‌ها آلگری تصور نمی‌کند که تیمش مشکل خاصی داشته باشد.

آلگری که مردانش امشب در هفته چهاردهم سری آ، میزبان کروتونه هستند، در کنفرانس خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت:« یوونتوس به هیچ عنوان شرایطی بحرانی ندارد. ما در ماه مارس باید در بهترین شرایط ممکن برای رسیدن به تمام اهداف‌مان قرار داشته باشیم. الان هم فقط دو سه امتیاز در سری A کمتر از چیزی که می‌بایست، گرفته‌ایم نه بیشتر. ناپولی پیشتاز جدول است چون در حال حاضر خارق‌العاده کار می‌کند.»

آلگری ادامه داد:« در لیگ قهرمانان هم ما در همان مسیری که می‌بایست و انتظار می‌رفت در حال پیشروی هستیم و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار داریم که این اولین هدف ما در این فصل بود. هفته آینده در آتن شانس بسیار خوبی برای کسب پیروزی مقابل المپیاکوس داریم.

ما دو سال پیش وضعیتی بحرانی داشتیم زمانی که 12 امتیاز از صدر جدول فاصل گرفتیم و واقعا به دردسر افتاده بودیم. وضعیت فعلی‌مان اما بحرانی نیست. یک سال پیش هم در حالی که عملا فوتبال خوبی ارائه نمی‌کردیم، باز هم در صدر جدول بودیم و با تیم دوم 7 امتیاز فاصله داشتیم. ما هر زمانی که احساس کنیم نیاز به تغییر داریم، این کار را انجام می‌دهیم.»

606

کد خبر: 876273

وب گردی

وب گردی