کشف شش هزار نوع مواد خوراکی قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف بیش از ۶ هزار انواع مواد خوراکی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ منوچهر مکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با عرضه، فروش و قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی سپتون با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل انواع مواد خوراکی و بهداشتی را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران ایست و بازرسی سپتون با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات پلیسی یک دستگاه خودرو ایسوزو را توقیف و متهم را دستگیر و تعداد بیش از ۶ هزار انواع مواد خوراکی و بهداشتی شامل نوشیدنی، تنقلات، صابون و... قاچاق که به صورت ماهرانه مخفی کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ارزش تقریبی این محموله را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

سرهنگ مکی در پایان با تاکید بر تداوم طرح های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان کالا از مردم خواست تا برای سالم سازی جامعه، پلیس را همیاری کنند و هر گونه اخبار را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

901

کد خبر: 876319

وب گردی

وب گردی