بسیج جهان اسلام در غرب آسیا تشکیل شده است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: امروز وعده امام برای تشکیل بسیج جهان اسلام را در غرب آسیا رقم زده‌ایم و توانسته‌ایم در سوریه و عراق بسیجیان جهان اسلام را از ۶ کشور داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ طی سخنانی در اجتماع بسیجیان تهران در حرم امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امروز وعده امام برای تشکیل بسیج جهان اسلام را در غرب اسیا رقم زده ایم و بسیج جهان اسلام محقق شده و توانسته ایم در سوریه و عراق بسیجیان جهان اسلام را از ۶ کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته بسیجیانی از دیگر کشورها هم حضور دارند که ممکن است اگر نام کشورهایشان را بیاوریم، مشکلی ایجاد شود. این بسیجیان با مقام معظم رهبری دست بیعت داده اند و تا آخر خواهند ایستاد.

یزدی گفت: سپاه تهران با ۹۸ گردان بیت المقدس، ۹۶ کوثر، ۱۰ گردان امنیتی و

۱۰ گردان فاتحین برادر و یک گردان فاتحین خواهر و چندین گردان امام حسین(ع) و امام علی(ع) آماده دفاع از انقلاب و اسلام هستند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: بسیجیان ما با هیچ یک از افرادی که در اردوگاه انقلاب هستند، مشکلی نداشته و نخواهد داشت و با ارگان های نظامی و امنیتی کشور هماهنگ هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان تهران آماده انجام ماموریت در ایران و هر نقطه ای از جهان هستند، تصریح کرد: این بسیجیان شهدای زیادی در راه دفاع از حرم دادند و امروز هم در حال کار فرهنگی در سوریه هستند.

منبع: فارس

کد خبر: 876354

وب گردی

وب گردی