محرومیت‌زدایی از دستاوردهای بسیج است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یکی از دستاوردهای بسیج بحث محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی بوده و سپاه پاسداران بازسازی بیش از ۱۹۰۰ روستایی که در زلزله کرمانشاه آسیب دیده‌اند بر عهده گرفته تا بتواند اقدامات سازندگی را آغاز کند.

به گزارش ایسکانیوز، حسینعلی شیخ صبح امروز یکشنبه 5 آذر ماه در جمع کارگران و کارکنان شرکت سپهر الکترونیک که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌ها از جمله اجتماعی، فرهنگی، دفاعی، اطلاعاتی و اقتصادی فعالیت چشم‌گیری دارد.

وی افزود: امروز شاهد دستاورهای چشم‌گیر بسیج هستیم در حالی که از ابتدای انقلاب تاکنون چند مرحله حساس را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بسیج در این مراحل خوش درخشیده است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: دشمنان تا سال 1360 توطئه‌های زیادی را انجام دادند که انقلاب را با شکست روبه‌رو کنند ولی در سال 1358 به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج و کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستند تمام توطئه‌ها و قائله‌ها را به سرانجام برسانند.

شیخ گفت: هنوز انقلاب شکل شمایل کافی نگرفته بود که صدام بعثی با حمایت آمریکا جنگی را علیه ایران تحمیل کرد که در این جنگ ناجوانمردانه ملت ایران یکپارچه به پا خواسته و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی گفت: بسیج بعد از جنگ در عرصه سازندگی با کمک مردم و دولت‌ها توانست خرابی‌هایی که توسط جنگ ایجاد شده بود بازسازی کند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌هایی محول شده به بسیج و سپاه بحث دفاعی بوده که با تقویت قوه دفاعی توانستیم داعش را شکست بدهیم.

شیخ ادامه داد: یکی از دستاوردهای بسیج بحث محرومیت زدایی و کمک‌رسانی بوده و سپاه پاسداران بازسازی بیش از 1900 روستایی که در زلزله کرمانشاه آسیب دیده‌اند بر عهده گرفته تا بتواند اقدامات سازندگی را آغاز کند این امر در حالی بوده بسیاری از خیرین و مدیران شرکت‌ها نیز در کمک رسانی به زلزله زدگان سپاه و بسیج را یاری کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جلسه‌ای که با مدیر عامل شرکت سپهر الکترونیک داشتند، درخواست کردند تا با خرید کانکس که وسیله ضروری برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه است آنها را یاری دهند.

901

کد خبر: 876378

وب گردی

وب گردی