اعطای جایزه فناوری تحول‌آفرین به شرکتهای برتر

رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور از اعطای جایزه فناوری تحول‌آفرین به شرکت‌ها در همایش مدیران فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر شجاعان امروز در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات که به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات (ایرانداک) در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، با ارائه گزارشی از برگزاری این همایش گفت: از میان ۹۸ محصول ‌فناورانه داوری شده، ۱۵ محصول برگزیده شد که سه جایزه فناوری اطلاعات برتر (فاب) در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی به آنها اعطا می‌شود.

به گفته وی، دستاوردهای ارائه شده در حوزه‌های بانکداری الکترونیک، گردشگری الکترونیک و دولت الکترونیک بوده است.

شجاعان با اشاره به مقالات ارائه شده به این همایش، ادامه داد: از تعداد مقالات رسیده ۱۶ مقاله برای ارائه شفاهی، ۲۲ مقاله برای پوستر و ۲۳ مقاله برای درج در خلاصه مقالات انتخاب شدند.

رییس شورای راهبردی این همایش ادامه داد: از این میان دو مقاله برگزیده ذیل محورهای سه گانه همایش برای تقدیر انتخاب شدند.

وی به بخش ایده‌های این همایش اشاره کرد و یادآور شد: در این بخش پس از ارزیابی، ۱۴ ایده انتخاب شدند و جایزه شرکت‌های اطلاعات تحول‌آفرین اولین بار در این همایش و با هدف آگاهی رسانی به مدیران عالی و حکمرانان ارائه می‌شود.

شجاعان تصریح کرد: در حوزه شرکت‌ها از ۵ بعد منابع انسانی، نوآوری، زبدگی و فرایندی و بازار ارزیابی شدند و بر اساس سه دسته شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ دسته‌بندی شدند که ۱۳ شرکت شایسته تقدیر شدند و از شرکت برتر بازدید شده و از این تعداد یک شرکت بعنوان تحول‌آفرین انتخاب می‌شود.

کد خبر: 876385

وب گردی

وب گردی