زمان تولید سیتروئن نیو C۳ مشخص شد

مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن گفت: اولین محصول تولیدی این شرکت در ایران سیتروئن نیو C۳ بوده که اردیبهشت‌ماه سال آینده به تولید خواهد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ فریبرز شهباز در مراسم رونمایی اولین محصول سیتروئن در ایران اظهار کرد:‌ سه محصول سیتروئن در کاشان تولید خواهد شد که متناسب با آن خطوط تولید در حال بازسازی است.

او با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری برای تولید و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش این محصولات انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: تولید سایپا ۱۱۱ در سایپا سیتروئن متوقف و به تهران منتقل شده است تا در زمینه تولید محصولات سیتروئن متمرکز شویم.

شهباز با بیان اینکه تولید سیتروئن نیو C۳ از اواخر ۲۰۱۶ در اروپا آغاز شده است خاطر نشان کرد: تولید این خودرو با ۲۰ درصد ساخت داخل آغاز شده و در طی یک سال بعد از آن به ۳۵ درصد داخلی‌سازی خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن با بیان اینکه بر روی لیست اولیه‌ای برای صادرات محصولات سیتروئن تولیدی در ایران برنامه‌ریزی کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: خاورمیانه و آفریقای شمالی جزو هدف‌های اصلی ما برای صادرات است.

او ادامه داد: در این مدت هیچ مشکلی برای انتقال پول و مشارکت با سیتروئن در پروژه مشترک نداشته‌ایم و فعالیت‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال انجام است.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 876410

وب گردی

وب گردی