ورود ضدانقلاب و محکومین فتنه به دانشگاه آزاد ممنوع است

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: کسانی که به انقلاب، امام(ره) و رهبری معتقد باشند می‌توانند در برنامه‌های دانشگاه آزاد شرکت کنند و ورود افرادی که به این مسائل اعتقادی ندارند و قبلا هم این را نشان داده‌اند به این دانشگاه ممنوع است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: به دلیل اینکه در آستانه 16 آذر هستیم تشکل‌های دانشجویی و اسلامی و نیروهای سیاسی دانشگاه دغدغه زیادی داشتند تا در این ایام در دانشگاه آزاد برنامه‌های مناسبی را برگزار کنند.

وی افزود: ماهیت 16 آذر یک ماهیت ضد استکباری و در راس آن ضد آمریکایی است و این هویت ذاتی که در ذات 16 آذر وجود دارد باید همیشه مدنظر باشد و تمام جریانات سیاسی دانشگاه به آن توجه کند.

کلانتری تاکید کرد: در این فرصتی که برای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی و اسلامی و فعالان فرهنگی و دانشجویی پدید می‌آید می‌بایست به منظور بالا بردن بصیرت سیاسی و آشنا کردن نسل جوان با فراز و فرودهای سیاسی گذشته کشور به ویژه دخالت‌های آمریکا و استکبار جهانی استفاده کنند و در واقع یک حرکت بصیرتی و معرفتی برای شناخت بیشتر مسائل سیاسی واقعی شکل بگیرد و به شدت از سیاسی‌کاری و ورود به بازی‌های سیاسی بی‌حاصلی که معمولا برخی از جریانات دوست دارند در دانشگاه رخ دهد، پرهیز شود.

وی تصریح کرد: افرادی که دل در گرو آمریکا دارند یا به تعبیر امام (ره) خواب آمریکا را می‌بینند به هیچ قیمتی جایی در دانشگاه آزاد ندارند و حق ورود به دانشگاه‌ها، جریان‌سازی، تبلیغ غربگرایی، استکبار و آمریکا را ندارند.

کلانتری افزود: ما بایستی متوجه باشیم که دانشگاه محل حضور و نقش‌آفرینی نیروهایی است که با همه وجود به آرمان‌های امام (ره) انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری پایبند هستند. قطعا درب دانشگاه به روی چنین افرادی باز است و ما از آنها استقبال و استفاده می‌کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد یادآور شد: اما افرادی که دل در گرو استکبار آمریکا و اسرائیل داشته باشند و می‌خواهند جاده صاف کن جریانات معاند باشند و همچنین محکومان فتنه که در فتنه حضور فعال داشتند و علیه نظام اسلامی گام برداشتند قطعا هیچ جایی در دانشگاه‌های کشور نداشته و نخواهند داشت.

کلانتری خاطرنشان کرد: این مسائل در دانشگاه آزاد اسلامی با دقت تمام مورد توجه قرار می‌گیرد، توصیه ما به تشکل‌های انقلابی، دانشجویی و اسلامی و فعالان فرهنگی و دانشجویی این است که از این فرصت استفاده کنند و از شخصیت‌هایی که توان طرح مسائل انقلاب اسلامی و روشنگری و نشان دادن هویت استکباری دشمنان انقلاب و اسلام را دارند، در جلسات سخنرانی مناظره، میزگرد و برنامه‌های مختلف خود استفاده کنند.

وی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اصلا بحث ما سر طیف اصلاح طلب و اصولگرا و جناح‌های کاذب سیاسی نیست. بحث سر کسانی است که معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و کسانی که مخالف آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری هستند، است. به همین دلیل کسانی که به انقلاب، امام(ره) و رهبری معتقد باشند می‌توانند در برنامه‌های دانشگاه آزاد شرکت کنند و ورود افرادی که به این مسائل اعتقادی ندارند و قبلا هم این را نشان داده‌اند به دانشگاه آزاد ممنوع است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در خصوص ارائه لیست برخی افراد به واحدهای این دانشگاه، اظهار داشت: این لیست تنها به عنوان یک پیشنهاد از افرادی که حاضر هستند در دانشگاه حضور داشته باشند، ارسال شده است و فقط در حد پیشنهاد است و البته محدود به این جمع هم نیستند و افراد دیگر هم می‌توانند در برنامه‌های دانشگاه آزاد شرکت کنند، البته افرادی که به دنبال مخالفت با نظام و تبلیغ استکبار و آمریکا نباشند. لذا افراد انقلابی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

کد خبر: 876417

وب گردی

وب گردی