تعیین شعبه ویژه شورای حل اختلاف جهت صدور گواهی حصر وراثت در سرپل ذهاب

 رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: شعبه ویژه شورای حل اختلاف در شهرستان سرپل ذهاب جهت صدور گواهی حصر وراثت جانباختگان زلزله کرمانشاه تعیین شده است که امورات مربوط به مراجعین را به صورت فوری وخارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان جبار تجری رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه شهرستان سرپل ذهاب بیشترین تلفات را داشته است، گفت: شعبه ویژه شورای حل اختلاف در این شهرستان جهت صدور گواهی حصر وراثت جانباختگان زلزله کرمانشاه تعیین شده است که امورات مربوط به مراجعان را به صورت فوری و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

وی افزود: با وجود اینکه ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان ثلاث باباجانی تخریب شده و به ساختمان سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب خساراتی وارد شده است، اما شورا‌های حل اختلاف این شهرستان‌ها دایر است و به امورات مردم رسیدگی می‌کند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه از پرداخت کمک‌های نقدی به کارکنان شورا‌های حل اختلاف مناطق زلزله زده از سوی مرکز شورا‌های حل اختلاف کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: برای کلیه اعضا و دبیران شورای حل اختلاف شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی مبلغ ۸ میلیون ریال و دیگر اعضا و دبیران شورای حل اختلاف شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو، جوانرود و اسلام آباد غرب مبلغ ۵ میلیون ریال جهت التیام حداقلی وارده پرداخت شده است.

تجری اضافه کرد: همچنین برای دو نفر از کارکنان شورا‌های حل اختلاف در شهرستان سرپل ذهاب که متاسفانه اعضای درجه یک خود را از دست داده اند، مبلغ ۱۰ میلیون ریال پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، در ۲۱ آبان ماه ۹۶ راس ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ ریشتر شهرستان ازگله در غرب کشور را لرزاند و خسارات زیادی اعم از جانی ومالی در شهرستان‌های غرب کشور به بار آورد، در ساعات اولیه همان روز عدالتخواه رئیس دادگستری استان کرمانشاه به همراه کارکنان داگستری و شورای حل اختلاف اعم از قضایی و اداری به صورت خودجوش نسبت به زلزله زدگان کمک کردند و پیگیر روند کمک رسانی به زلزله زدگان در غرب کشور بودند.

700

کد خبر: 876480

وب گردی

وب گردی