پیشنهادمجری برنامه «من وشما» به رضا صادقی چه بود؟

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در واکنش به پیشنهادمجری برنامه «من وشما»، گفت: پیراهنم را می‌دهم و سفید می‌پوشم.

به گزارش ایسکانیوز، صادقی در واکنش به پیشنهاد آرش ظلی پور درباره فروش پیراهن مشکی خود به نفع زلزله زدگان و پوشیدن پیراهن سفید گفت: همیشه گفته ام، مردم را دوست دارم ولی یک وقت هایی هم باید ثابت کنم اگر قرار بر این است که فروش پیراهن مشکی من برای مردم مظلوم کرمانشاه هزینه شود، من پیراهنم را میدهم و سفید میپوشم.

در بخش دیگری از برنامه ، گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه «من و شما» بود که این بازیگر درباره شرایط کاری خود گفت: اگر بگویم پول برایم مهم نیست شعار دادم ولی به شهادت ١٢٠ فیلمی که بازی کردم اگر تهیه کننده ای گفته باشد پول ندارم گفتم باشه چون "نه گفتن "خیلی برایم سخت است زیرا در این سن و سال دنبال اعتدال و آرامش هستم و مثل دوران جوانی خیلی دنبال ستیز نیستم.

وی در ادامه در خصوص اینکه «رک گویی» تا چه انداره به وی لطمه زده گفت: خیلی لطمه زده، برایم حبس بریده اند ، ممنوع الکار شده ام اما نترسیدم چون توانایی این که کنار بازیگری هم کارهای دیگری انجام بدهم را دارم .

خیراندیش در ادامه در پاسخ به این پرسش که «مجرد بودن شما در سینما بعد از فوت مرحوم اسماعیلخانی چقدر شما را اذیت کرد؟» گفت: اولش خیلی لطمه دیدیم حتی بلد نبودم بروم بانک پول آب و برق را پرداخت کنم چون همه چیز دست ایشان بود در جنبه های اقتصادی اصلا وارد نیستم ولی خداروشکر تا حالا همه با من خوب رفتار کردند و مشکلی ندارم.

وی ادامه داد: وقتی کار، فرزندان و دوستان میتوانند بخش های مجردی ام را پر کنند، خیلی خوب است ولی هر کسی همدم، مونس و هم تراز خودش را پیدا کند حتما باید ازدواج کند من هم فرزندانم سرو سامان بگیرند، حتی در 100 سالگی هم باشد ازدواج میکنم و اعلام رسمی میکنم.

وی درخصوص ایفای نقش در فیلم سینمایی «ارتفاع پست» حاتمی کیا گفت: برای بازی در " ارتفاع پست"، مرحوم اسماعیل خانی ابتدا مخالف بود زیرا از آقای حاتمی کیا شناخت چندانی نداشت ولی بعد از ساخت فیلم، خیلی از سبک کار و شخصیت حاتمی کیا خوشش آمد، البته به نظرم در مورد «ارتفاع پست» خیلی نامهربانی ها در جشنواره فیلم فجر شد زیرا این اثر در بخش های مختلف میتوانست جایزه بگیرد اما فقط به من جایزه دادند.

برنامه «من وشما» جمعه‌ها ساعت 14 با اجرای آرش ظلی پور و تهیه کنندگی هادی قندی بطور زنده روی آنتن شبکه تلویزیونی «شما» می‌رود.

503

کد خبر: 876487

وب گردی

وب گردی