عطرشهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز پیچید

دو شهید گمنام دفاع مقدس، روزیکشنبه 5 آذرماه در دانشگاه پیام نور شیراز، تشییع و در این دانشگاه آرام گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، این مراسم با حضور اقشارمختلف مردم از جمله خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، استادان دانشگاه و دانشجویان برگزار گردید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در سخنانی در این آیین با ابراز خرسندی از تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در این دانشگاه گفت: همه ما امنیت، رفاه، اقتدار و آرامش امروز کشور را مدیون خون پاک تمام شهیدان هستیم.

عبدالرسول قرائتی افزود: با خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدای عزیر در دانشگاه پیام نور در حقیقت آرزوی هفت ساله دانشگاهیان این دانشگاه برای میزبانی از شهدای گمنام محقق شد.

همزمان با هفته بسیج، پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه دوم آذرماه جاری از طریق فرودگاه شیراز وارد این شهر شد و روز جمعه نیز از مسجد فرودگاه شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و مصلای نماز جمعه این شهر تشییع شد.

پیکر 2 تن از این شهدا که مربوط به عملیات های کربلای چهار و رمضان هستند و در منطقه ام الرصاص و پاسگاه زید تفحص شده اند امروز یکشنبه در دانشگاه پیام نور در شهرک گلستان شیراز به خاک سپرده شد.

پیکر پاک شهید گمنام دیگر نیز قرار است روز دوشنبه ششم آذرماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در مرکز شهرستان بوانات تشییع و خاکسپاری شود.

کد خبر: 876647

وب گردی

وب گردی