هیچگونه تغییری در بیمه رایگان سازمان بیمه سلامت صورت نگرفته/تمدید دفترچه بیمه رایگان ادامه دارد

هیچگونه تغییری در بیمه رایگان سازمان بیمه سلامت صورت نگرفته و کماکان بدون هیچ مشکلی تمدید دفترچه بیمه رایگان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، سازمان بیمه سلامت اعلام کرد: «با توجه به انعکاس نادرست صحبت های معاون بیمه خدمات سلامت این سازمان در فضای مجازی، و برخی از سایت های خبری و خبرگزاری ها مبنی بر دریافت حق بیمه از بیمه شدگان رایگان، ضمن تکذیب اخبار فوق به اطلاع عموم می رسد که هیچگونه تغییری در بیمه رایگان این سازمان صورت نگرفته و کماکان بدون هیچ مشکلی تمدید دفترچه بیمه رایگان ادامه دارد.»

به گزارش فارس، روز گذشته معاون بیمه خدمات درمانی بیمه سلامت، گفته بود: بر اساس قانون برنامه ششم قرار است از امسال تمام بیمه‌شدگان در پرداخت حق بیمه مشارکت کنند بنابراین 11 میلیون نفری که بیمه رایگان شده‌اند هم باید حق بیمه بدهند.

وی گفته بود: بیمه‌شدگان بیمه رایگان و همگانی هم باید حق بیمه بدهند و توسط آزمون وسع که توسط وزارت رفاه اجرا می‌شود وضعیت مالی این افراد ارزیابی خواهد شد تا در پرداخت حق بیمه مشارکت کنند.

معاون بیمه خدمات درمانی بیمه سلامت، همچنین اعلام کرده بود: آیین‌نامه این برنامه در مراحل نهایی است و پس از تصویب توسط وزارت رفاه اجرا می‌شود ولی در حال حاضر مبنای پرداخت همان روال قبلی است و فعلا هیچگونه تغییری در بیمه رایگان سلامت انجام نشده است.

706

کد خبر: 876683

وب گردی

وب گردی