لزوم وحدت جهان اسلام برای نبرد آزادسازی فلسطین

هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی در لبنان بر اهمیت و وحدت کشورهای عربی و اسلامی به منظور آماده شدن برای نبرد سرنوشت سازی که منجر به آزادسازی سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیسم شود، تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، شیخ «زهیر الجعید» هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان و محمد ولد فال رئیس حزب الرفاه موریتانی، اوضاع منطقه و تحولات فلسطین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این دیدار که در بیروت برگزار شد، شیخ الجعید و ولد فال اوضاع منطقه و جهان عرب به ویژه روند امور در فلسطین اشغالی پس از آشتی فلسطینی و ادامه اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و تشدید هدفمند طرح یهودی سازی قدس را بررسی کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، شیخ الجعید بر اهمیت و ضرورت تحکیم صفوف عربی و اسلامی و یکپارچه کردن تلاش‌ها و امکانات به منظور آماده شدن برای نبرد سرنوشت ساز و نهایی که همه اعراب و مسلمانان صادق از جاکارتا تا طنجه شرکت و سرزمین فلسطین را آزاد کنند، تاکید کرد.

از سوی دیگر شیخ علی یاسین العاملی رئیس تجمع علمای صور تاکید کرد :رهبران حکیم و هوشیار لبنان، توطئه و طرح فتنه را با شکست همراه کردند و آنچه همه باید انجام دهند، تحکیم و تقویت وحدت ملی است.

وی با اشاره به اهانت برخی رسانه‌ها و خبرنگاران به برخی نمادهای لبنان (در راس آنها سید حسن نصرالله) خواستار تشدید اجرای نظام رسانه‌ای از سوی هیات‌های نظارتی بر رسانه‌ها شد و گفت وابستگی به عربیت از طریق حمایت ازمساله فلسطین و مقاومت امکان دارد ،نه گام‌ برداشتن به سمت عادی سازی روابط با دشمن!

رئیس تجمع علمای صور لبنان همچنین این سئوال را پرسید که آینده برخی دولت‌های عرب که به طرح صهیونیستی آمریکایی خود را گره زده‌اند، چگونه خواهد بود؟

کد خبر: 876722

وب گردی

وب گردی