تهران- ایسکانیوز: سایت مرکز  ضایعات نخاعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران اقدام به راه اندازی خط تلفن مشاوره در باره انواع زخم‌ها، زخم فشاری ،زخم دور استوما  و زخم های دیابتی کرده است.


جانبازان و معلولان  ضایعه نخاعی که علاقمند به کسب اطلاعات در زمینه زخم فشاری، زخم دور استوما و زخم های دیابتی ویژه افراد آسیب نخاعی هستند می‌توانند  از ساعت 9 صبح  تا 21  به غیر از روزهای  جمعه با شماره تلفن  09192058919تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.



مشاوره تلفنی


حسین الله قلی، کارشناس پرستاری و مسئول کلینیک زخم بستر و استومای بیمارستان ساسان با هدف کمک به جانبازان و بیماران ضایعه نخاعی به صورت رایگان  مشاوره می‌دهد.


الله قلی با بیان اینکه این سایت با همکاری بنیاد شهید استان تهران راه اندازی شده و تا امروز خدمات تلفنی و اینترنتی مناسبی را به جانبازان و بیماران ارائه کرده گفت:« افرادی که  علاقمندند مشکل خود را از طریق اینترنت  با ما در میان بگذارند می‌توانند عکس و مختصری از شرح حال خود را به نشانی hossein_allahgholi@yahoo.com   ارسال و پاسخ را از همان راه دریافت کنند.




مسئول کلینیک زخم بستر و استومای بیمارستان ساسان  با تاکید بر اینکه جانبازان و معلولان ضایعه نخاعی در طول عمر خود حداقل دو بار  به این بیماری دچار می‌شوند گفت :« تلفن همراه من هر روز از 9 صبح تا 9 شب باز است و در خدمت جانبازان و معلولانی  هستم که از این مشکل رنج می‌برند.»

کد خبر: 87676

وب گردی

وب گردی