آغاز اردوی آماده‌سازی تیم والیبال دختران از فردا با دعوت از ۳۵ بازیکن

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ۳۵ بازیکن را به پنجمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز وبه نقل از سایت فدراسیون والیبال، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

چهارمین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم از 23 آبان ماه تا سوم آذرماه در دو گروه الف و ب در تهران و اصفهان پیگیری شد و پنجمین مرحله تمرینات با حضور 35 بازیکن در یک گروه و در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می شود.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در نظر دارد از بین 35 بازیکن شرکت کننده در این مرحله از تمرینات گروهی را برای تمرینات مرحله بعدی انتخاب کند و مراحل آینده تمرینات آماده‌سازی نیز در یک گروه پیگیری شود.

این مرحله از تمرینات از روز سه شنبه هفتم آذرماه آغاز می شود و به مدت 11 روز تا 17 آذرماه در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد داشت.

مبینا بستانی، حنا سعیدانی، نگار سلمانی، صدف صالحی، ستایش ارشدی، نیلا شاهمرادی، بهار بهرامی نیا، زهرا رضائی، نگار سلحشوری، زینب مدنی، آیدا منصور بخت، نگار حسین نژاد، کیمیا کیانی، فاطمه عباسلو، زهرا کریمی، مهسا قادری، اسما ثروتی، طناز غریبی، الهه پور صالح، ستایش جبلی، نگین حیدری، زهرا مغانی، مریم عظیم پور، پریسا سیادت، پریا رئیسی، صدف فتحی، نازنین نقیبی، آیناز نوفلاح، نادیا عباسی، ریجانه کریمی، یگانه حریمی، آیدا اسماعیلی، ساجده نباتی پور، ملیکا اینانلو و فاطمه خلیلی بازیکنان دعوت شده به اردوی پنجم هستند.

سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، میترا شعبانیان (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، راضیه دوستی (آنالیزور) و زهرا کلهر به عنوان مربی بدنساز تیم ملی والیبال نوجوانان را در اردوی‌های آماده سازی همراهی می کنند.

همچنین برای این مرحله از تمرینات، صفورا گل افشان، زینت اینانلو و لیلا ابراهیمی به عنوان مربیان تمرین دهنده در اردو حضور دارند.

601

کد خبر: 876883

وب گردی

وب گردی