درگیری و اغتشاش در اعتراض به لغو پرواز هواپیمایی تابان

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان گفت: مسافرانی که پرواز آنها کنسل شده بود از طریق ممانعت در سوار شدن مسافران پرواز بعدی ، درگیری و اغتشاش هایی را ایجاد کردند.

جعفرزاده، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز درخصوص درگیری مسافران این شرکت های هواپیمایی که امروز رخ داد، گفت: یکی از پروازهایی شرکت هواپیمایی تابان از مبدا تهران به مقصد مشهد با تاخیر همراه شد، در این حین نیروهای فنی در حال فعالیت و برطرف کردن مشکلات پیش آمده بودند اما متاسفانه به دلیل عدم برطرف شدن نقص فنی در زمانی که مشخص شده بود، پرواز مسافران این هواپیما کنسل شد.

او در ادامه بیان کرد: مسافرانی که پرواز آنها کنسل شده بود از طریق ایجاد ممانعت در سوار شدن مسافران پرواز بعدی به نوعی باعث ایجاد اغتشاش و تاخیر در پرواز آنها شدند که خوشبختانه با فعالیت همکاران پرواز آنها انجام شد.

جعفرزاده اظهار داشت: در این ماجرا پلیس هیچگونه مداخله ای نداشت و دعواهای موجود از طریق همکاران شرکت هواپیمایی تابان به پایان رسید.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان اظهار داشت: در آن تایم زمانی برای هواپیمایی که پرواز آن کنسل شد هواپیمای جایگزین نداشتیم بنابراین اقدام به استرداد پول بلیط مسافران کردیم، به مسافران اعلام شد که پرواز برای صبح روز آینده انجام می شود اما به دلیل عدم موافقت مسافران، پرواز کنسل شد.

جعفرزاده در پاسخ به سوال خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز مبنی بر اینکه طبق آئین نامه هواپیمایی، در صورت کنسل شدن پرواز هزینه ای باید به عنوان جریمه به مسافران پرداخت شود اما طبق گفته مسافران هزینه ای بابت این اتفاق به آنها پرداخت نشده است، گفت: مسافران در خصوص پروازهایی که با تاخیر همراه می شود، ضمن حضور در شرکت و ارائه مدارک موردنظر قادر به دریافت حق و حقوق خود خواهند بود.

او گفت: در صورتی که تاکنون مسافری به دلیل تاخیرهای صورت گرفته قادر به دریافت جریمه نبوده است از طریق تماس با بخش بازرگانی پیگیری های لازم صورت می گیرد و خسارت بلیط به مسافران پرداخت خواهد شد.

401

کد خبر: 876890

وب گردی

وب گردی