اسباب‌بازی های نهاد کتابخانه‌ها به مناطق زلزله‌زده رسید

اولین محموله اهدایی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شامل اسباب‌بازی برای مقاطع سنی خردسال، کودک و نوجوان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور توزیع شد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از وقوع زلزله غرب کشور و تشکیل جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده، نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز در کنار سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی کشور، با هدف امداد رسانی اجتماعی و کاهش آلام و افسردگی و اضطراب پس از امداد و نجات برای کودکان و نوجوانان، بسته های جمله از کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب بازی را برای ارسال به مناطق زلزله زده تهیه کرد.

به این ترتیب اولین محموله اهدایی، شامل اسباب‌بازی‌ در ۳ مقطع سنی خردسال، کودک و نوجوان، که روز گذشته وارد کرمانشاه شد، با حرکت کامیون حامل این کمک‌ها از کرمانشاه به سمت ثلاث باباجانی و سپس سرپل ذهاب، میان کودکان این مناطق و همچنین روستاهای تخریب شده در این مسیر، توزیع شد.

همچنین ۲ محموله دیگر نیز شامل نیز شامل یک کامیون لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی و همچنین یک کامیون کتاب طی روزهای آتی به این مناطق ارسال و میان کودکان توزیع خواهد شد.

نهاد کتابخانه ها در ادامه از مردم کشور درخواست کرده کمک های خود در این زمینه را به کتابخانه های عمومی سراسر کشور تحویل دهند تا از این طریق به دست کودکان زلزله زده استان کرمانشاه برسد.

500

کد خبر: 876944

وب گردی

وب گردی