بوفون بازیکن فصل سری آ شد

مراسم اهدای جوایز بهترین های فصل گذشته سری آ امشب برگزار شد و جایزه بهترین بازیکن به جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، رسید.

به گزارش ایسکانیوز، این جوایز که به اسکار فوتبال ایتالیا معروف است، هر ساله به بهترین های فصل سری آ اهدا می شود و بوفون که نقش زیادی در قهرمانی یووه داشت، توانست جایزه بهترین بازیکن فصل را از آن خود کند.

بوفون که از دریافت این جایزه بسیار هیجان زده بود، به شوخی گفت:" حالا می فهمم که چرا مقابل سوئد شکست خوردیم! من خوشحال هستم و احساس غرور می کنم. هرگز فکر نمی کردم که به چنین جایزه ای برسم و آن را محکم نگه می دارم زیرا هرگز جایزه بهترین بازیکن جوان را نبرده بودم."

جایزه مربی فصل هم به مائوریسیو ساری، سرمربی ناپولی رسید؛ هرچند که خود او در این مراسم حضور نداشت و جایزه اش را آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی دریافت کرد.

جمعه شب این هفته یوونتوس و ناپولی در دیداری حساس مقابل هم قرار خواهند گرفت و به بهانه این دیدار، یک جایزه ویژه به الساندرو دل پیرو، مهاجم اسطوره ای یووه برای به ثمر رساندن بهترین گل تاریخ این دیدار اهدا شد.

همچنین در هر پست، جایزه بهترین دروازه بان به بوفون، بهترین مدافعان به دنی آلوس، کالیدو کولیبالی، لئوناردو بونوچی و دنی آلوس، بهترین هافبک ها به راجا ناینگولان، مارک همسیک و میرالم پیانیچ و درنهایت جایزه بهترین مهاجمان به پائولو دیبالا، گونسالو ایگواین و دریس مرتنس رسید.

606

کد خبر: 877057

وب گردی

وب گردی