بوفون: اگر می خواستند، تا 60 سالگی برای ایتالیا بازی می کردم

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، ادعا کرد که اگر مسئولان فوتبال این کشور خواهان ادامه حضورش در تیم ملی ایتالیا بودند، تا 60 سالگی برای این تیم بازی می کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بوفون که مدتی پیش اعلام کرد در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، با ناکامی تیم ملی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی، از بازی های ملی کناره گیری کرد اما اکنون اعلام کرد در صورتی که این تیم درون دروازه مشکل داشت و تقاضا برای ادامه حضورش در این تیم وجود داشت، حاضر بود همچنان برای آتزوری به میدان برود.

او به خبرنگاران گفت:" من در سن مشخصی هستم؛ بنابراین تصمیم درست برای من این است که دیگر بازی نکنم. اما با توجه به شیوه فکری من، اگر کمبود دروازه بان وجود داشت و آنها از من می خواستند، تا 60 سالگی بازی می کردم."

بوفون همچنین در مورد حضور گنارو گتوزو، هم تیمی سابقش در تیم ملی ایتالیا، روی نیمکت میلان، گفت:" او سال ها در میلان بود. من مطمئنم او می داند از چه شیوه هایی برای بهتر شدن تیم استفاده کند."

یوونتوس این هفته در دیداری حساس مقابل ناپولی قرار خواهد گرفت و بوفون معتقد است که صدرنشین فعلی سری آ با فلسفه متفاوتی بازی می کند.

" ناپولی فلسفه منحصر به فردی دارد. این به معنای آن است که آنها هر یکشنبه با تیمی که فلسفه متفاوتی با آنها دارد، بازی می کنند."

606

کد خبر: 877059

وب گردی

وب گردی