سیامند رحمان: تمام قدرتم را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گذاشته‌ام

رکورددار وزنه‌برداری پارالمپیک گفت: تمرکز و قدرتم را برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو نگه می‌دارم و در رقابت‌های جهانی، وزنه سنگین نخواهم زد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، سیامند رحمان که در اردوی متصل به اعزام حضور دارد، اظهار داشت: تمریناتم را به خوبی پشت سر می گذارم و امیدوارم با دعای خیر مردم همه ملی پوشان بتوانند از مسابقات قهرمانی جهان با دست پر برگردند و من هم در کنار سایر ملی پوشان مدال طلا به دست آورم. سفر سختی در پیش داریم، اما امیدوارم وزنه های خوبی بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه وزنه ای را در رقابت های قهرمانی جهان به ثبت می رساند، اظهار داشت: کادر فنی و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک در این باره تصمیم می گیرند، اما برنامه شان این است که من تا بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک 2020 توکیو آسیب نبینم. من نیز همه تمرکز و قدرتم را برای بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو گذاشته ام و امیدوارم تا آن زمان حفظ قدرت کرده و هیچ آسیب‌دیدگی پیش نیاید.

ملی پوش فوق سنگین پارا وزنه برداری افزود: دوست دارم در بازی های پارالمپیک توکیو خاطره بازی‌های پارالمپیک ریو را زنده کنم. در رقابت‌های جهانی کسب مدال مهم است و امیدوارم به لطف خدا و دعای خیر مردم بتوانم با دست پر برگردم. قطعا وزنه سنگینی در رقابت های جهانی نخواهم زد و هر تصمیمی که کادر فنی و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک بگیرند را انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی جزو رویدادهای مهم به حساب می آید چون کسانی که می خواهند در بازی های پارالمپیک توکیو شرکت کنند باید در این مسابقات شرکت کنند بنابراین باید در آن حضور پیدا کنند.

سیامند رحمان در پایان گفت: رشته پارا وزنه برداری رشته سنگینی است و نمی توانم بگویم صد درصد مدال می گیرم، چون یک آسیب دیدگی کوچک ممکن است باعث شود ورزشکاری نتواند در مسابقات شرکت کند. به هر حال در رقابت های قهرمانی جهان کسب مدال طلا برای من مهم است و امیدوارم همه ملی پوشان که در اردو زحمت می کشند جواب زحماتشان را بگیرند.

602

کد خبر: 877080

وب گردی

وب گردی