تمدید با برانکو باید اولویت پرسپولیس باشد/ پرسپولیس نتیجه گرا شده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گرشاسبی سه سال عضو هیات مدیره بوده است و با اهداف گذشته باشگاه آشنا است و می تواند تیم را در سیر گذشته حرکت دهد.

علیرضا امامی فر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط این روزهای پرسپولیس و اینکه آیا پس از رفتن طاهری باید شاهد افول این تیم قدرتمند باشیم یا خیر خاطرنشان کرد: به هر حال طاهری مسیر هایی را برای ادامه راه باشگاه پی ریزی کرده بود که با رفتن او این مسیر دگرگون خواهد شد و بدون شک می تواند روی عملکرد تیم تاثیر منفی بگذارد.

مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: البته گرشاسبی در سه سال گذشته عضو هیات مدیره بوده و با برنامه های آتی باشگاه آشنا است اما مهم ترین اولویت در شرایط فعلی که باید آن را در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام رساند تمدید قرارداد با برانکو است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با انتقادی که نسبت به سبک بازی پرسپولیس می شود نیز گفت: شرایط به مرور تغییر می کند و برانکو نیز با توجه به شرایط بیشتر رو به نتیجه گرایی آورده تا بازی زیبا و این موضوع هم به دلیل رویکرد هواداران و مدیران بالادستی است.

ملی پوش اسبق کشورمان ادامه داد: البته ساختار دفاعی پرسپولیس بسیار قدرتمند شده و این یکی از کار های اساسی بود که برانکو در پرسپولیس انجام داد؛ در ساختار هجومی نیز برانکو رو به بازیکنان سرعتی تر آورده است و به همین دلیل در چند هفته گذشته بیشتر از رسن در خط میانی سود برده است.

امامی فر در نهایت شرایط پرسپولیس را با وجود حواشی اخیر خوب توصیف کرد و افزود: پرسپولیس هم دربی را با برد پشت سر گذاشته است و هم پارس جنوبی جم که رقیب مستقیم این تیم در راه کسب قهرمانی نیم فصل بود را با شکست روبرو کرده است بنابراین می توان امیدوار بود تا این تیم موفق به عبور از تنش های ناشی از تغییرات مدیریتی شود.

606

کد خبر: 877184

وب گردی

وب گردی