میلاد فخرالدینی: آجرلو جواب تلفنم را نمی دهد/ حساب هایم بسته است و ممنوع الخروج هستم

مدافع گسترش فولاد گفت: 20 روز است که با آجرلو تماس می گیرم تا زمانی که در تبریز حضور دارم با او جلسه ای برگزار کنم اما هربار مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جواب تماس هایم را نمی دهد.

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: حاضرم به خاطر برطرف شدن مشکلاتم از خیر پولم بگذرم و باشگاه استقلال و نفت تهران تنها مالیاتم را پرداخت کنند.چند ماه است که حساب بانکی ام بسته شده و توقیف اموالم را هم گرفته اند و واقعا نمی دانم باید چه کاری انجام دهم.

وی افزود: 377 میلیون تومان بدهی مالیاتی از استقلال و نفت تهران دارم که باید به زودی پرداخت شود تا ممنوع الخروجی ام را باطل کنم در غیر اینصورت نه می توانم از حسابم پولی برداشت کنم و نه به خارج از کشور بروم.

فخرالدینی ادامه داد: 20روز است که با آجرلو تماس می گیرم تا زمانی که در تبریز حضور دارم با او جلسه ای برگزار کنم اما هربار مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جواب تماس هایم را نمی دهد و دیگر نمی دانم به کجا باید شکایت کنم.حتی فدراسیون هم جوابم را نمی دهد و دستم به جایی بند نیست که بتوانم حق و حقوقم را بگیرم.

مدافع مصدوم گسترش فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سختی با سایپا داریم و این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و مربی بزرگی در این تیم فعالیت می کند.ما هم برای رسیدن به میانه جدول به سه امتیاز بازی با سایپا احتیاج داریم و مقابل نارنجی پوشان محکوم به برد هستیم.

600

کد خبر: 877249

وب گردی

وب گردی