دور زدن بحران با پیکان!/ نظر محمدی قربانی بعدی پورموسوی می شود؟

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر پنجشنبه چهار دیدار برگزار می شود که در مهم ترین آن پیکان میزبان استقلال خواهد بود.

دور زدن بحران با پیکان!

پیکان - استقلال

پنجشنبه 9 آذر

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

ساعت: 15:00

تیم داوری: پیام حیدری – آرمان اسعدی – سجاد طوری – سعید رحیمی مقدم – ناظر: فریدون اصفهانیان

پیکان و مجید جلالی پس از هفت هفته شگفت انگیز که با رکورد شکنی آن ها در لیگ برتر هم همراه بود در دو هفته گذشته طعم برد را نچشیده اند و تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند؛ آن ها برای بازگش به کورس قهرمانی چاره ای جز پیروزی برابر استقلال ندارد.

استقلال با شفر تیم بهتری شده است و نتایج بهتری را هم کسب می کند؛ آن ها برای اولین بار در طول این فصل پس از پیروزی برابر گسترش فولاد رتبه تک رقمی را نیز در جدول رده بندی تجربه کرده اند؛ البته استقلال برای ادامه این روند نیازمند کسب امتیازات کامل بازی های آتی است که یکی از مهم ترین آن ها همین پیکان است که البته کسب پیروزی برابرآن ها کار ساده ای به نظر نمی رسد.

ترکیب احتمالی پیکان

سید پیام نیازمند، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی مومنی، فراز امامعلی و امیر روستایی.
سرمربی: مجید جلالی

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان ، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری.
سرمربی: وینفرد شفر

گرد و خاک دایی به تبریز رسید!

گسترش فولاد _ سایپا

پنجشنبه 9 آذز

ورزشگاه:بنیان دیزل

ساعت: 14:15

تیم داوری: موعود بنیادی فر – علی میرزابیگی – حمیدرضا کنعانی – سعاد وفاپیشه – ناظر: حسین نجاتی

گسترش فولاد پس از دو برد و یک تساوی که آن ها را چند رده در جدول رده بندی بالاتر آورده بود سرانجام هفته گذشته مقابل شاگردان شفر تن به شکست دو بر صفر دادند تا شرایط آن ها باز هم در جدول رده بندی بحرانی شود.

سایپا پس از هفته ها ناکامی دو هفته ای است که روی نوار پیروزی قرار گرفته است البته آخرین برد آن ها تلفات سنگینی برای این تیم داشت و آن ها در این بازی نمی توانند از علی دایی، بهزاد غلامپور و علی قلی زاده استفاده کنند و این موضوع کار را برای سایپا کمی سخت کرده است.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی، امید جهانبخش ، رضا خالقی فر و پیمان بابایی

سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب احتمالی سایپا

حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه‌علیدوست، آرش رضاوند، مهدی ترابی، رضا جعفری، رضا اسدی، طاها شریعتی، حامد شیری، امید خالدی، محمد سلیمانی، محمد عباس زاده.
سرمربی: علی دایی

ویسی در فکر انتقام از سپاهان

سپاهان _ استقلال خوزستان

پنجشنبه 9 آذر

ورزشگاه: نقش جهان

ساعت: 15:15

تیم داوری: روح اله شریفی – سعید علی نژادیان – حسن انتظاری – علی میرغفاری – ناظر: رسول فروغی

سپاهان همچنان مانند تیم های معمولی دچار نوسانات فراوانی است و نتایج این تیم هم گواه همین موضوع است آن ها پس از کسب برد شیرین سه بر صفر برابر تراکتورسازی هفته گذشته با نتیجه سه بر دو مغلوب صنعت نفت آبادان شدند تا شرایط آن ها باز هم وخیم شود؛ آن ها این هفته نیز برابر یک تیم خوزستانی دیگر به میدان می روند و باید دید آیا نتایج سینوسی این تیم باز هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

استقلال خوزستان جدا از نتایج ضعیف و دور از انتظاری که این فصل کسب کرده است هفته گذشته موفق شد پیکان که یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر است را با شکست بدرقه کند تا با روحیه مناسبی گام به این بازی حساس بگذارند؛ البته عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان که فصل پیش هدایت سپاهان را بر عهده داشت برای این بازی از انگیزه های شخصی فراوانی برخوردار است و می خواهد به مدیران این تیم اصفهانی ثابت کند کنار گذاشتن او کار اشتباهی بوده است.

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، مهدی رحیمی، عارف غلامی، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین.
سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، سعید زارع، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، وحید نامداری، سید حسین بهرامی، یونس دلفی و کلودیر مارینی جونیور.
سرمربی: عبدالله ویسی

نظر محمدی قربانی بعدی پورموسوی می شود؟

فولاد _ سپید رود

پنجشنبه 9 آذر

ورزشگاه غدیر

ساعت:15:30

تیم داوری: مهدی سیدعلی – سعید قاسمی – یعقوب سخندان – علیرضا حیدرپناه – ناظر: اسماعیل صفیری

فولاد پس از اینکه از سنگینی ابتدای فصل رها شد آهسته و پیوسته مسابقات را ادامه داده است تا جایی که آن ها با پیروزی هفته گذشته برابر ذوب آهن با 23 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و در صورت برد در این بازی می توانند حتی تا رده دوم جدول رده بندی نیز پیشروی کنند به همین دلیل آن ها می خواهند به هر شکل ممکن امتیازات کامل این بازی خانگی را مال خود کنند.

سپیدرود با سه باخت پی در پی به رده چهاردهم رده بندی جدول سقوط کرده اند و با ادامه این روند بدون شک آن ها جزو گزینه های اصلی سقوط به لیگ یک خواهند بود؛ باید دید شاگردان نظر محمدی می توانند از این بازی سخت سربلند بیرون آیند یا خیر.

ترکیب احتمالی فولاد

احسان مرادیان، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی، سینا مریدی، عبدالله ناصری، علی‌اصغر عاشوری، فرشاد جانفزا و رحیم زهیوی
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

ترکیب احتمالی سپیدرود

ایمان صادقی، احمد آهی، سید هادی موسوی، شهاب کرمی، حمید ملکی، میثم تهی‌دست، محمد نزهتی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، علی دهقان و جواد آقایی‌پور

606

کد خبر: 877256

وب گردی

وب گردی