فروش کتاب در طرح پائیزه رکورر دار شد

با گذشت ۵ روز از اجرای طرح «پائیزه کتاب» ، فروش کتاب در این طرح به ۱۹۱ هزار و ۸۱۲ جلد کتاب رسیده و توانست ، رکورد طرح‌های قبلی را بشکند.

به گزارش ایسکانیوز از خانه کتاب، در ششمین روز از اجرای طرح «پائیزه کتاب» که با مشارکت ۸۲۶ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور در حال برگزاری است، تعداد کتاب‌های فروش رفته تاکنون به ۱۹۱ هزار و ۸۱۲ نسخه رسیده است. این در حالی است که در طرح پاییزه کتاب در سال گذشته در بازه زمانی یک ماه، ۵۶۱ هزار و ۷۷۶ نسخه کتاب به فروش رفت.

استان‌های تهران، اصفهان و قم به ترتیب با ۱۴۹، ۱۰۳ و ۹۱ کتابفروشی رتبه‌های اول تا سوم این طرح را بر اساس تعداد کتابفروشی‌های عضو به خود اختصاص دادند که در استان تهران ۳۹ هزار و ۸۷۵ نسخه کتاب از سوی ۱۵ هزار و ۹۴۲ نفر خریداری شده است. همچنین استان اصفهان با ۱۰۳ کتابفروشی خود توانست ۱۶ هزار و ۲۵۳ نسخه کتاب را به ۷هزار و ۸۴ نفر به فروش برساند. ۴ هزار و ۴۲۰ نفر در استان قم، ۹ هزار و ۸۰۸ نسخه کتاب را خریداری کردند.

اجرای طرح «پائیزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتری است...» از دوم آذرماه آغاز شده است و از بین ۸۲۶ کتابفروشی فعال در این طرح ۶۳۱ کتابفروشی از مراکز استان‌ها و ۱۹۵ کتابفروشی‌ از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند و علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند از دوم آذرماه با همراه داشتن کارت ملی به مدت ۲۰ روز در مراکز استان‌ها و تا ۳۰ روز در شهرستان‌ها به کتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند.

502

کد خبر: 877294

وب گردی

وب گردی