نقوی‌حسینی:  اجرای «خوب» قانون مقابله با آمریکا

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی از سلسله نشست‌های اخیر این کمیسیون با دستگاه‌های ذی ربط جهت بررسی احکام اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا از سلسله نشست‌های اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دستگاه‌های ذی ربط جهت بررسی احکام اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» خبر داد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکنون با مسئولان دستگاه دیپلماسی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این باره نشست‌هایی داشته است.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: گزارش‌های واصله حاکی از آن است که این نهاد‌ها به این قانون به خوبی عمل کرده‌اند و این نشست‌ها به طور مکرر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار نیست درباره اجرای این قانون گزارشی به صحن ارائه دهد چرا که کمیسیون می‌کوشد براساس وظیفه نظارتی خود میزان فعالیت و اقدامات اجرایی این نهاد‌ها را بررسی کرده و اگر لازم باشد پیشنهاد‌هایی را به این دستگاه‌ها ارائه دهد.

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: در حال حاضر احکام قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» به دستگاه‌های، چون وزارت دفاع ارسال و اعلام شده است و با این حال این کمیسیون کاملا پیگیر اجرای این احکام بوده و میزان فعالیت، عملیات و اجرای این احکام از سوی دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

منبع میزان

303

کد خبر: 877298

وب گردی

وب گردی