مسئولان در صورت عدم اجرای به موقع اسکان موقت زلزله‌زدگان پاسخگو باشند

استاندار کرمانشاه گفت: چنانچه اسکان موقت زلزله‌زدگان به موقع انجام نشود همه باید پاسخگو باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند در کارگروه مشترک استانداری، بنیاد مسکن و قرارگاه خانم‌الانبیا با اشاره به اینکه در روستاها طرح اسکان موقت توسط بنیاد مسکن تهیه و توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شود اظهار داشت: چنانچه اسکان موقت زلزله‌زدگان به موقع انجام نشود همه باید پاسخگو باشیم.

بازوند بیان کرد: برای احیای‌ 89 مدرسه تخریب شده خیران مدرسه‌ساز، بانکهای خصوصی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قول همکاری داده‌اند.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت متمرکز و سرعت عمل در دستور کار ستاد قرار دارد و از ظرفیتهای عظیمی که پای کار هستند به خوبی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سوابق کاری قرارگاه خاتم‌الانبیا کارهای بسیار پیچیده‌تر و بزرگتری از زلزله اخیر کرمانشاه قابل مشاهده است افزود: با هماهنگی و مدیریت متمرکز، مدیریت این موضوع به خوبی قابل حل است.

بازوند بیان کرد: سرعت عمل فرمانداران و بخشداران در هماهنگی با قرارگاه خاتم و ایجاد و تحقق اسکان موقت از ملاک‌های ارزیابی عملکرد آنها خواهد بود.

استاندار کرمانشاه گفت: این نشست با عنوان «ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه» به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.

901

کد خبر: 877315

وب گردی

وب گردی