کلیپ «محمد رسول‌الله» (ص) با صداى پیام عزیزى رونمایی می‌شود

کلیپ «محمد رسول‌الله» (ص) با صداى پیام عزیزى، با تنظیم مجتبى میرزاده و با تصاویرى واقعى از مسجد النبى در مدینه در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، کلیپ آهنگ‌های «محمد رسول‌الله» (ص) و «از من چرا رنجیده‌اى» با صداى پیام عزیزى، با آهنگسازی و تنظیم زنده‌یاد استاد مجتبى میرزاده نوازنده سرشناس ویولون و آهنگساز، تنظیم‌ و ناظر ضبط آثار شاخص موسیقی ایران، با تصاویرى واقعى از مسجد النبى در شهر مدینه منوره در حج سال ١٣٨٠ با فیلمبرداری عطا قادری مدیر وقت تلویزیون جهانی سحر؛ به کارگردانی مقداد مؤمن‌نژاد و با فیلمبرداری بخش‌هایی از این کلیپ در آبان ماه امسال توسط مهدى افشار در استودیویی در تهران، در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) رونمایی می‌شود و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و در فضای مجازی سراسر کشور منتشر می‌شود.

آهنگ «محمد رسول‌الله» (ص) در حج سال ١٣٨٠ در مسجدالنبى در شهر مدینه منوره تصویربرداری شده است، پیام عزیزى در این سفر معنوى همراه حضرت شیخ سید «طه کمالى‌زاده نقشبندى» رحمه‌الله علیه بوده است و براى اولین بار است که خواننده‌اى در مسجد النبى آهنگ و شعر «طلع البدر علینا» را به صورت واقعى اجرا می‌کند. پیام عزیزی این دو آهنگ را در آلبوم موسیقی «لبیک» به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی استاد مجتبى میرزاده در سال 1379 خوانده بود.

آهنگ «محمد رسول‌الله» (ص) به زبان عربى است و این شعر را مردم مدینه هنگام ورود مبارک پیامبر اکرم (ص) به این شهر سروده‌اند و همچنین آهنگ «از من چرا رنجیده‌اى» از ساخته‌های استاد مجتبى میرزاده به زبان فارسى که شعر آن از سعدى شاعر سیرین سخن ایرانی است.

تعدادی از عوامل کلیپ آهنگ‌های «محمد رسول‌الله» (ص) و «از من چرا رنجیده‌اى» عبارتند از:
آهنگساز و تنظیم‌کننده: استاد مجتبى میرزاده، خواننده: پیام عزیزی، اسپانسر کلیپ‌ها: تالار پذیرایی خانجان، کارگردان: مقداد مؤمن‌نژاد، فیلمبردار مسجد النبى: عطا قادرى در حج سال ١٣٨٠، فیلمبردار استودیو: مهدى افشار در آبان ماه امسال در تهران، مدیر شبکه‌هاى اجتماعى: مهدى جهانگیر و مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی.

503

کد خبر: 877357

وب گردی

وب گردی