ارائه خدمات به ۱۱ هزار بیمار سرطانی  تحت پوشش مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور

مدیر مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور با بیان اینکه کمک توامان مالی و معنوی به بیماران سرطانی و خانواده‌های آنها ضروری است گفت: تاکنون 10 تا 11 هزار بیمار در بیمارستان شهدای تجریش تحت پوشش خدمات این مؤسسه خیریه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، مهرنوش خوش‌‌خو نجات که در حاشیه نشست تخصصی وقف با حضور خیرین و واقفین بزرگ استان تهران در امامزاده صالح (ع) برگزار شد، گفت: هر کسی در زندگی انگیزه و علاقه‌ای دارد و اینجانب هم به دلیل علاقه فراوان به خدمت به کودکان به ویژه کودکان سرطانی در این مسیر گام برمی‌دارم.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود: فرزند یکی از دوستان صمیمی‌ام در سالیان گذشته بر اثر سرطان و شیمی درمانی آسیب مالی و روحی زیادی متحمل شد به همین دلیل بعد از فوت این بیمار مادرش به همراه بنده بر اساس وصیت صورت گرفته این فرزند تلاش کردیم تا تجربیات خود را در این خصوص در اختیار دیگران قرار دهیم تا شاید بتوانیم بخشی از هزینه درمان بیماران سرطانی را تأمین کرده و آلامی بر آسیب روحی آنها باشیم.

مدیر مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور، تصریح کرد: تاکنون 10 تا 11 هزار بیمار در بیمارستان شهدای تجریش تحت پوشش خدمات مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هر خیر و واقفی یک مسیر خاص را در طول زندگی برای خود در نظر می‌گیرد ولی حس نوع‌دوستی و تلنگرهای خاص در برخی ایام‌ها می‌تواند بر انسان‌ها تأثیرگذار باشد ضمن اینکه کار خیر و وقف در مکان‌های مقدس و مذهبی تأثیر بسیار بالایی بر انسان دارد.

خوش‌خو نجات اظهار داشت: هر کار خیری می‌تواند برای انسان خوب باشد ولی باید همواره در طول زندگی کمک و توجه ویژه‌ای به بیماران شده و آنها را بیشتر از دیگران دید چرا که در صورت وجود برخی بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های صعب‌العلاج تمام زندگی آن بیمار و اطرافیانش و علاقه، عشق و امورات خانواده تحت تأثیر قرار می‌گیرد لذا کمک‌های مالی و معنوی می‌تواند در این مسیر کارگشا باشد.

701

کد خبر: 877373

وب گردی

وب گردی