رهبر گروه آوازی تهران با «تنال» به تالار رودکی می رود

گروه کر تنال به رهبری میلاد عمرانلو نهم و دهم آذر ماه در تالار رودکی به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، میلاد عمرانلو رهبر ارکستر گروه آوازی تهران(وکاپلا) در این کنسرت به همراه گروه کر تنال با اجرای آثار کرال آهنگسازان معاصر (پرت، کاپلین، کورنو، آنتوگنینی، تیموریان، آگوستیناس...) و موسیقی محلی ایران و جهان ، روزهای پنجشنبه و جمعه در تالار رودکی اجرا خواهد داشت.

گروه کر تنال به رهبرى میلاد عمرانلو در شاخه موسیقى محلى بدون همراهى ساز (Folklore a cappella) در سطح قهرمانان با کسب ۸۷.۱۳ امتیاز علاوه بر راهیابى به سطح جایزه بزرگ ملل موفق به دریافت مدال طلا در این شاخه گردید.گروه کر تنال درهمین شاخه و در سطح جایزه بزرگ ملل با کسب ۹۰.۶۰ امتیاز دومین مدال طلاى کاروان کشورمان را به ارمغان آورد.

همچنین این گروه در شاخه‌ى گروه‌هاى کر مجلسى و گروه‌هاى آوازى(Chamber choir/Vocal Ensemble) در سطح قهرمانان با کسب ۸۶.۲۵ امتیاز موفق به کسب مدال طلا در این بخش شد و جواز حضور در سطح جایزه بزرگ ملل را نیز به دست آورد. گروه کر تنال در سطح جایزه بزرگ ملل در این شاخه با کسب ۷۹.۲۰ امتیاز مدال نقره‌ى این بخش را از آن خود کرد.

تنال در مجموع کاروان گروه‌هاى کر در چهارمین دوره مسابقات گروههای کر آسیا - اقیانوسیه و جایزه بزرگ ملل کولومبو با کسب ۳ مدال طلا،۲ مدال نقره با دست پر به میهن عزیزمان بازگشت.

این کنسرت 9 و 10 آذرماه ساعت 20 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند با شماره ۸۸۹۱۱۱۲۳ آموزشگاه موسیقی تنال تماس بگیرند و یا به سایت تیوال مراجعه کنند.

503

کد خبر: 877411

وب گردی

وب گردی