امکان تعدیل نیرو در شهرداری وجود ندارد/ بازگشت بازنشستگان به کار ممنوع

رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به مازاد نیرو در شهرداری گفت: ادامه خدمت نیروهای بازنشسته هزینه ای بر عهده شهرداری می گذارد به همین دلیل کسانی که واجد شرایط هستند بازنشست و امکان بازگشت به کار را نخواهند داشت.

جلال شریعتی با تکذیب خبر تعدیل نیرو در شهرداری سنندج در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: به طور کل چنین مساله ای در شهرداری وجود نداشته و نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در رابطه با موضوع استخدام های بی ضابطه در شهرداری قرار بر آن شد تا استانداری در فاصله زمانی مد نظر پیگیری و رصد کند تا چه نیروهایی با چه شرایطی وارد شهرداری شده اند.

امکان تعدیل نیرو در شهرداری وجود ندارد

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: استانداری، شهرداری ها، شورای شهر و دفتر امور شهری همگی عزم خود را جزم کرده ایم تا تحت هیچ شریطی اجازه ورود نیروی جدید به شهرداری داده نشود و از نیروهای قبلی استفاده شود.

وی با بیان این که در صورت لزوم آموزش هایی در راستای ارتقای نیروها در شغلشان ارائه خواهد شد، ابراز داشت: در حال حاضر امکان تعدیل نیرو در شهرداری وجود ندارد و باید از نیروهای موجود استفاده کنیم.

بازگشت بازنشستگان به کار امکان پذیر نیست

شریعتی با اشاره به جلسه ای که با شهردار در رابطه با وضعیت بازنشستگان داشته است، گفت: شهرداری مکلف شده است تا لیستی از افراد واجد شرایط بازنشستگان را جمع آوری کند تا کارهای بیمه و بازنشستگی شان را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که امکان بازگشت به کار بازنشستگان وجود دارد یا خیر، گفت: ادامه خدمت نیروهای بازنشسته هزینه ای بر عهده شهرداری می گذارد به همین دلیل کسانی که واجد شرایط بازنشستگی هستند بازنشست خواهند شد و امکان بازگشت به کار را نخواهند داشت.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: در حال حاضر جایگزین برای بازنشستگان در شهرداری وجود ندارد.

آمادگی آسفالت کمربندی بهشت محمدی تا دو هفته آینده

جلالی در رابطه با آسفالت کمربندی بهشت محمدی گفت: ارتباط میدان محمدی و میدان جهاد یک چهارراه است که متاسفانه کیفیت آسفالت بسیار وخیم و تخریب شده است، به دلیل وجود دست اندازهای بسیار در این جاده امکان تردد در این مسیر به خوبی صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: آقای قادری معاون عمرانی استانداری کردستان با تاکید به آقای حسینی خواستار شدند تا حتما کمربندی آسفالت شود و وی قول مساعد برای آسفالت این پروژه را داده اند.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: امیدواریم تا هوا اجازه دهد این پروژه آماده شود زیرا فصل کاری در شهر سنندج کم کم به دلیل وجود سرما، بارندگی و برف رو به پایان است و امیدواریم طی یکی دو هفته آینده این پروژه آماده شود.

جلالی ادامه داد: در رابطه با روکش آسفالت جاده روبروی حسن آباد قرار بر آن شد تا برای دوبانده کردن این جاده در جلسات آینده تصمیم گیری شود.

901/900

کد خبر: 877434

وب گردی

وب گردی