برگزاری مسابقه حافظ خوانی در آستانه شب یلدا

مسابقه حافظ خوانی با عنوان «چنان بخوان که تو دانی» در آستانه شب یلدا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه انتشارات نوین کتاب گویا، در آستانه بلندترین شب سال «شب یلدا» و به رسم حافظ خوانی این شب، مسابقه «حافظ‌خوانی» برگزار کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ۳۰ آذر ۹۶ غزل‌خوانی خود را در قالب صوتی و یا کلیپ‌ ویدئویی، به همراه مشخصات صاحب اثر (نام و نام خانوادگی – سن – شهر محل سکونت) از طریق کانال تلگرامی نوین کتاب گویا به نشانی novinketabgooya@ یا پست الکترونیکی novinketabegooya@gmail.com ارسال کنند.

برای شرکت در این مسابقه هر اثر تولیدی می‌بایست در برگیرنده یک غزل کامل از دیوان حضرت حافظ شیرازی باشد و البته انتخاب غزل آزاد و با نظر و علاقه‌ شرکت‌کننده است.

همچنین استفاده از موسیقی یا بهره بردن از روش‌های خلاقانه آزاد است و شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کند و نوین کتاب گویا فایل‌های دریافتی با کیفیت را با ذکر نام شرکت‌کننده در کانال تلگرامی یا سایر فضاهای مجازی خود منتشر خواهد کرد.

بر این اساس داوران این مسابقه بر مبنای خوانش صحیح ابیات، انتقال صحیح حس شعر با استفاده از شیوه روایی درست و ارائه شیوه‌های خلاقانه و نو برای اجرای صوتی یا ویدئویی به بررسی این آثار خواهند پرداخت.

502

کد خبر: 877438

وب گردی

وب گردی