پردیس نیاز به بیمارستان دولتی دارد

فرماندار پردیس گفت: بیمارستان شفا در پردیس خصوصی است که هزینه‌های آن بالاست و همه مردم نمی‌توانند از امکانات آن استفاده کنند که در همین راستا پیشنهاد می‌شود تا دانشگاه شهید بهشتی خدمات دولتی ارائه دهد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی حیدری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پردیس که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران در سالن اجتماعات پارک فناوری برگزار شد با اشاره به فعالیت کمیته عمران و زیربنایی شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع شهرستان مسکن مهر و تأمین امکانات زیربنایی آن از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب است.

وی ادامه داد: در زمینه برق و گاز مشکلی نداریم اما در بحث آب و فاضلاب مسکن مهر با مشکلات و هزینه روبه‌رو هستیم، در همین راستا اگر این مسائل در فازهای 5، 9 و 11 مورد بررسی قرار نگیرد، مشکل‌ساز است که بحث‌هایی نیز در این مورد با محیط‌زیست داریم.

فرماندار پردیس با بیان اینکه فاضلاب روستای سعیدآباد یکی از معضلات و مشکلات حاد است تصریح کرد: برای مقابله با مشکلات فاضلاب سعیدآباد باید تصفیه‌خانه ساخته شود که اعتبارات آن اختصاص پیدا کرده اما با محیط‌زیست مشکل داریم.

حیدی عنوان کرد: در مسایل روبنایی مسکن مهر شامل مدرسه، مسجد، مسائل بهداشت، درمان و پزشکی در بیمارستان شفا که خصوصی است، هزینه‌ها بالاست و همه مردم نمی‌توانند استفاده کنند که پیشنهاد می‌شود تا دانشگاه شهید بهشتی خدمات دولتی ارائه دهد.

در پایان استاندار مصوب کرد که با توجه به نیاز پردیس، بیمارستان 160 تختخوابی در این شهرستان احداث شود.

منبع: تسنیم

902/900

کد خبر: 877709

وب گردی

وب گردی