آخرین مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره آزمون ملی "دانش مغز"

چهارمین دوره آزمون ملی دانش‌آموزی حوزه علوم اعصاب با عنوان "دانش مغز" برای چهارمین‌بار به صورت سراسری در تهران و مراکز استان‌ها، توسط انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و سازمان سنجش دانش‌آموزی 23 آذر ماه جاری امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، دکتر "علی شهبازی" عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مسوول مسابقات ملی دانش مغز در این باره اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این آزمون تا 10 آذر ماه تمدید شده است و تمامی دانش‌آموزان 13 تا 18 ساله در رشته‌های مختلف می‌توانند جهت ثبت نام به وب سایت مسابقات www.irbrainbee.ir مراجعه کنند.

در مرحله اول این آزمون تعداد 30 نفر از دانش‌آموزان با توجه به نمره اکتسابی، انتخاب شده و در اسفند ماه امسال تحت آموزش کوتاه مدت فشرده قرار خواهند گرفت و برای آزمون مرحله دوم در فروردین ماه 1397 آماده خواهند شد.

نفر برتر مرحله دوم به عنوان نماینده ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی، تابستان سال آینده به برلین اعزام خواهد شد. نمایندگان ایران در سه دوره گذشته مسابقات جهانی شرکت کرده و عناوین چهارمی و پنجمی را در دو دوره گذشته کسب کرده‌اند.

706

کد خبر: 877740

وب گردی

وب گردی