زخمی شدن دو محیط بان پس از درگیری با شکارچیان

محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست بابل مورد اصابت گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: رحیم بابانژاد و یاسر زرین کمر از محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی منطقه کبریا کلا بابلکنار ساعت ۲۱ دیشب ۷ آبان ماه از فاصله نزدیک هدف شلیک دو شکارچی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است: در سال ۹۶ یاسر زرین کمر به عنوان محیط بان نمونه کشوری و رحیم بابانژاد نیز محیط بان نمونه استانی معرفی شدند و از آن‌ ها قدردانی شده بود.

همچنین روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل اعلام کرد: ساعت ۲۱:۰۱ دیشب ۷ آذر ماه، تماسی از بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا با مرکز دیسپج سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر در خواست آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ بابل و انتقال دو محیط بانی که در حین انجام وظیفه در درازکلا اطرف شهرک صنعتی بخش بابلکنار از طرف شکارچی غیر مجاز با تفنگ شکاری دچار مصدومیت شدند، درخواست کمک از اورزانس ۱۱۵ بابل را کردند.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز سازمان اورزانس ۱۱۵ تکنسین‌ های پایگاه هلیدشت را به بیمارستان مرزیکلا اعزام کرد.

همچنین تکنسین‌ های اورژانس ۱۱۵ دو محیط بان حادثه دیده را با ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

یکی از محیط بان‌ ها از ناحیه قفسه سینه سمت چپ و دیگر محیط بان از ناحیه دوپا دچار آسیب دیدگی شدند.

دستگیری شکارچی فراری کمتر از ۵ ساعت

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی بابل نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری ص - م ۲۵ ساله شکارچی غیرمجاز و عامل تیراندازی به دو محیط بان در منطقه جنگلی بابلکنار در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.

وی از کشف سلاح شکاری غیرمجاز که متهم با آن به سمت محیط بانان تیراندازی کرد خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین یکی از ضاربان فراری تحت تعقیب قرار دارد.

902/900

کد خبر: 877750

وب گردی

وب گردی