سوله‌های بحران استان قم فقط باید در اختیار مدیریت بحران باشد

رئیس شورای شهر قم گفت: سوله‌های بحرانی که توسط شهرداری قم یا سازمان‌های دیگر احداث‌شده تنها باید در راستای اهداف احداث‌ شده استفاده شود و نباید اجازه استفاده‌های دیگر را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله جلالی در هفدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج خدمات فراوانی در عرصه‌های مختلف برای آبادانی و توسعه کشور انجام داده و یادآوری خدمات این نهاد بسیار ارزشمند است.

وی بابیان آغاز سالروز امامت امام زمان (عج) افزود: سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)می‌تواند نقطه عطفی برای انجام فعالیت‌های بیشتر و بهتر برای رفاه حال شهروندان قمی شود.

رئیس شورای شهر قم بابیان اهمیت استفاده مناسب از سوله‌های بحران شهر قم گفت: سوله‌های بحرانی که توسط شهرداری قم یا سازمان‌های دیگر احداث‌شده تنها باید در راستای اهداف احداث‌شده استفاده شود و نباید اجازه استفاده‌های دیگر را صادر کرد.

جلالی بابیان ضرورت خودکفایی شهر قم در زمینهٔ ایجاد سوله‌های بحران تصریح کرد: مجموعه مدیریت بحران قم باید مکان‌های امنی را برای استقرار سوله‌های بحران، شناسایی و در نظر گیرد و آن‌ها را تجهیز کند چراکه اتفاقات و حوادث غیرمترقبه خبر نمی‌کند و حفظ آمادگی نیز همیشه باید مدنظر تمام دستگاه‌ها باشد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به مجاهدت‌های شهید مدافع حرم محسن حججی و گستره بین‌المللی این شهید گران‌قدر تأکید کرد: پل واقع در بلوار الغدیر به سمت شهر پردیسان به نام شهید محسن حججی نام‌گذاری خواهد شد.

وی اهمیت رعایت قوانین نظام‌مهندسی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هر اندازه که مبحث و قوانین مربوط به اصول اصولی ساخت‌وساز بیشتر مورد توجه باشد توسعه شهر با سرعت بیشتر و باکیفیت بهتری انجام می‌شود.

وی با تأکید بر فقر شهر قم در زمینهٔ شهربازی عنوان کرد: ازجمله کاستی‌های مهم شهر قم کمبود شهربازی در این شهر بوده که به همین منظور نیز در آینده‌ای نزدیک یک شهربازی در بوستان غدیر احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئله مهمی که در احداث شهربازی باید در نظر گرفته شود این بوده که باید به‌درستی پیش‌بینی راه‌های دسترسی، ورود و خروج و معضل پارکینگ در آن‌ها به‌درستی اندیشیده شود تا با مشکلات کنونی که در برخی از شهربازی‌های دیگر قم وجود دارد تکرار نشود.

902/900

کد خبر: 877770

وب گردی

وب گردی