دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در میان اهل سنت و تشیع است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دشمن در کمین است در صفوف متحد اهل سنت و همچنین اهل تشیع تفرقه ایجاد کند. یک روز با ایجاد دشمنی در بین مسلمانان و اعراب در کردستان عراق رفراندوم جدایی اقلیم کردستان را برگزار می کند و روز دیگر دعای خالصانه پیشوای جامعه اهل سنت ایران را تحریف شده به سمع مردم کردستان می رساند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، علی کرد در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس بیان کرد: در آستانه فروپاشی ذلت بار داعش با جانفشانی ارتش سوریه، عراق و مساعدت مدافعان حرم از ایران، پاکستان، افغانستان آرامش به مردم سوریه و عراق بازگشت. از فرماندهی سپاه قدس سرلشکر قاسم سلیمانی نیز تقدیر و تشکر باید صورت گیرد. حادثه دردناک زلزله که در این روزها در غرب کشور اتفاق افتاده موجب درد و الم همه مردم ایران شده است که همه ارکان نظام از مقام معظم رهبری تا رئیس‌جمهور و رئیس قوه مقننه و دیگر کارگزاران جامعه در صدد خدمتگزاری و کاستن درد و رنج این مردم هستند و به خصوص ارتش و سپاه و نیروی بسیج نیز حضور چشمگیری در کمک رسانی به مردم زلزله‌زده داشتند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج برای نیروی ۲۰ میلیونی مردمی بسیج آرزوی توفیق روزافزون کرد.

نماینده مردم خاش بیان کرد: طوفان و طغیان رودخانه و وقوع زلزله با ظاهر پدیده ها و عناصر علمی هستند که بر روی کره زمین اتفاق می افتند اما طبق اعتقاد دینی و مذهبی ما مسلمانان بدون اذن خداوند هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید صرفا همین اعتقاد دینی را در سخنان خود مطرح کرده است و بندگان خدا را به تقوا دعوت کرده است.

وی افزود: نباید سخنان گرانقدر ایشان که همراه با دعای خالصانه می باشد از سوی مهندس شهاب نادری نماینده مردم پاوه موجب سوء تعبیر و بد گمانی در جامعه شود. این همکار گرامی باید به این نکته توجه داشته باشد که در پشت تریبون مجلس که برای جهان پخش می شود، نباید سخنانی گفته شود که شایسته مولانا نباشد. ای کاش ایشان قبل از سخنرانی با فراکسیون اهل سنت مشورتی با ما داشتند تا حقیقت امر روشن می شد. آنچه به گوش ایشان و مردم کردستان رسیده است سوء تفاهمی بیش نبوده است و حضرت مولانا جز خیرخواهی و دعوت مردم به تقوا سخنانی بر زبان نیاورده است.

کد خبر: 877772

وب گردی

وب گردی