پرسپولیس و دوران پسا طاهری! / راحت الحلقوم مثل نفت تهران

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر جمعه چهار دیدار برگزار می شود که در مهم ترین بازی ها پرسپولیس در آزادی میزبان ذوب آهن خواهد بود و نفت تهران از پارس جنوبی جم پذیرایی خواهد کرد.

پرسپولیس و دوران پسا طاهری!

پرسپولیس _ ذوب آهن

جمعه 10 آذر

ورزشگاه آزادی

ساعت 15:00

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد – حسن ظهیری – مهدی عالیقدر – شاهو اصلانی – ناظر: علی خسروی

شرایط پرسپولیس پس حواشی ناشی از کناره گیری علی اکبر طاهری از مدیریت این باشگاه مانند یک بمب ساعتی بود و در این بین بازی حساس و بیرون از خانه برابر پارس جنوبی جم که اتفاقا رقیب مستقیم پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل نیز محسوب می شد می توانست در صورت شکست پرسپولس را وارد یک بحران سخت کند اما برد با ارزش سرخپوشان از یک طرف و پالس های مثبت برانکو و گرشاسبی سرپرست موفق باشگاه برای تمدید قرارداد از طرف دیگر به نظر می رسد شرایط این تیم پر طرفدار را کمی بهتر کرده است؛ پرسپولیس در حال حاضر با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر نسبت به پارس جنوبی جم صدر نشین رقابت ها است و امیدوار است با شکست دادن ذوب آهن در ورزشگاه آزادی ضمن شکستن طلسم نبردن هایش مقابل این تیم جایشگاه خود را نیز در صدر جدول تثبیت کند.

ذوب آهن و امیر قلعه نوعی فصل خوبی را پشت سر نمی گذارند و باخت هفته گذشته برابر فولاد خوزستان به نوعی شانس این تیم برای قهرمانی را از بین برده است اما ذوب آهن به عنوان یکی از تیم های همواره مدعی لیگ برتر بار ها نشان داده است که عقب نشینی نخواهد کرد و البته آن ها برای این هدف از بازیکنان و کادر فنی خوبی نیز برخوردار هستند که مسلما فارغ از جایگاه در جدول رده بندی رقیب دست و پا بسته ای برای پرسپولیس به شمار نمی روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگ ولسیانی، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی سوارز.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

راحت الحلقوم مثل نفت تهران

نفت تهران _ پارس جنوبی جم

جمعه 10 آذر

ورزشگاه تختی تهران

ساعت: 15:00

تیم داوری: حسن اکرمی – رضا سخندان – محمدرسول ذورقی – علی احمدی – ناظر: زاهد بحرینی

نفت تهران همانگونه که انتظار می رفت با توجه به شرایط نا معلومی که در سطح مدیریت خود دارد در سراشیبی سقوط قرار دارد و باخت های پی در پی این تیم موجب سقوط آن ها به رده یکی مانده به آخر لیگ شده است؛ آن ها با ادامه این روند قطعا جزو سقوط کنندگان به لیگ یک خواهند بود.

پارس جنوبی جم با وجود شکست در دو بازی گذشته خود همچنان در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد البته شاگردان تارتار تیم های پیکان، فولاد و پدیده را در یک قدمی خود می بینند و در صورتیکه به روند بردن های ابتدای فصل خود بازنگردند جایگاه دومی را نیزاز دست خواهند داد؛ به هر حال شرایط نفت تهران به قدری وخیم است که تیم های زیادی تا به اینجا با شکست دادن آن ها از بحران خارج شده اند و این می تواند برای پارس جنوبی جم نیز یک فرصت ایده آل برای فرار از بحران باشد.

ترکیب احتمالی نفت تهران

میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محسن بنگر، هاشم بیگ زاده، علی عزتی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، مصطفی حقدوست، فرشاد هاشمی و امین منوچهری، عیسی آل کثیر

سرمربی: حمید درخشان

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، علی دشتی، احسان تاییدی و ابراهیم صالحی
سرمربی: مهدی تارتار

مرزبان هم رفتنی می شود؟

سیاه جامگان _ پدیده

جمعه 10 آذر

ورزشگاه امام رضا

ساعت: 15:45

تیم داوری: بیژن حیدری – محمدرضا منصوری – مهدی الوندی – محمدحسین ترابیان – ناظر: ایرج نظری

سیاه جامگان یا مشکی پوشان در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد و شرایط خوبی را تجربه نمی کند آن ها هفته ها است که طعم پیروزی را نچشیده اند و این هفته نیز باید در حالی رودروی همشهری خود قرار بگیرند که بر خلاف آن ها از وضعیت مناسبی در جدول رده بندی برخوردار است و جزو تیم های مدعی محسوب می شوند؛ شاگردان مرزبان در هفته های گذشته با حواشی گوناگونی در سطح مدیریت خود روبرو شده اند و بخشی از نتایج ضعیف این تیم نیز به همین دلیل رقم خورده است.

پدیده و مهاجری در دو فصل گذشته تیم با کیفیتی نشان داده اند و همواره جزو تیم های خوب لیگ برتر محسوب شده اند البته آن ها این فصل به نسبت فصل گذشته از شرایط بهتری نیز برخوردار هستند و با 21 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و با ادامه این روند می توانند جزو تیم هایی باشند که در نهایت جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده را کسب می کنند.

ترکیب احتمالی سیاه جامگان

کرمی- صالحی، محسن آقایی، رضا شربتی، عسگری، محمد خرسندنیا، احمدی، حسین بادامکی ، کیوان امرایی، روح الله سیف الهی ، یوسف سیف پناهی.
سرمربی: علیرضا مرزبان

ترکیب احتمالی پدیده

سعید جلالی‌راد، رضا ناصحی، حسین مهربان، مرتضی منصوری، علی نعمتی، محمد اسماعیل نظری، سینا زامهران، اکبر ایمانی، امین قاسمی‌نژاد، میلاد کمندانی و محمد قاضی
سرمربی: رضا مهاجری

باز هم تراکتورسازی و باز هم کرار

صنعت نفت آبادان _ تراکتورسازی

جمعه 10 آذر

ورزشگاه: تختی آبادان

ساعت: 16:45

تیم داوری: حمید حاج ملک – علیرضا ایلدروم – محمدهاشمی نسب – جواد محمدی – ناظر: بهرام مهرپیما

صنعت نفت با وجود اینکه یک بازی عقب افتاده در مقابل پرسپولیس دارد با 17 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و می تواند با برد در این بازی به پایان امیدوار کننده در نیم فصل اول رقابت ها امیدوار باشد؛ شاگردان فراز کمالوند هفته گذشته با درخشش کرار جاسم نیز موفق به کسب یک برد با ارزش برابر سپاهان شده اند تا با یک روحیه مناسب گام به این بازی بگذارند.

تراکتورسازی آخرین روز های محرومیت خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر می گذارد؛ آن ها در این مدت با سختی های فراوانی روبرو بوده اند و با انبوهی از بازیکنان جوان تلاش کرده اند خود را در میانه های جدول رده بندی حفظ کنند؛ بازی برابر صنعت نفت آبادان جزو آخرین بازی های سخت تراکتورسازی در دوران محرومیت خواهد بود و باید دید شرایط این تیم در دوران پسا محرومیت چگونه پیش خواهد رفت.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

داوود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو‌ سزار، زبیر نیک‌نفس، کرار جاسم، محمدامین درویشی، میلاد جهانی و‌ لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد مهدی زاده، محمد مسلمی پور، علی طاهران، سینا عشوری محمد نوری، امیرنصرآزادانی، شهرام گودرزی، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی
سرمربی: یحیی گل محمدی

606

کد خبر: 877811

وب گردی

وب گردی