تذکر نمایندگان به وزیر کار در خصوص اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد بازنشستگان کشوری و لشکری

تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد بازنشستگان کشوری و لشکری شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (چهارشنبه 8 آذر 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

ولی‌الله نانواکناری، ذبیح نیک‌فر، حسین نیاز آذری، قرجه طیار، اسماعیلی و قاسم احمدی لاشکی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کردند که چرا قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد بازنشستگان کشوری و لشکری اجرا نمی‌شود.

احمد مازنی نماینده مردم تهران به اتفاق جامع کثیری از نمایندگان در تذکری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ارائه گزارش از اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان به ویژه ماده 7 این قانون در خصوص اشتغال و اختصاص حداقل 3 درصد از مجوزهای استخدامی به معلولان شدند.

سلیف بدری نماینده مردم اردبیل، ملکی، پورحسین، فیضی و خالقی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کردند که چرا رتبه‌بندی را در مورد کارکنان زحمت‌کش خدماتی آموزش و پرورش کشور اعمال نکرده‌اید.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر کشور خواستار پالایش افراد بومی و غیربومی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شد.

کد خبر: 877838

وب گردی

وب گردی