ثبت گشت های راهداری در جاده‌های شهرستان ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از ثبت یک هزار و ۴۴۰ نفرساعت گشت راهداری طی آبان ماه سال جاری در جاده های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جواد نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت یک هزار و ۴۴۰ نفرساعت گشت راهداری طی آبان ماه سال جاری در راه های این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور حفظ و افزایش ایمنی در محورهای شهرستان ملایر انجام شده است.

وی گفت: گشت های مستمر راهداری با هدف شناسایی نواقص و عوامل آسیب رسان به ایمنی راه و نیز سرعت بخشی به رفع نواقص از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، عنوان کرد: اداره راهداری با رویکردی تخصصی تر و به همت نیروهای آموزش دیده اقدام به گشت های راهداری در راه های شریانی، اصلی و فرعی شهرستان کرده است.

رئیس راهداری شهرستان ملایر، بررسی وضعیت راهها، علایم و تابلوها، وضعیت حریم راه ها، وضعیت آسفالت راه ها و مسائل فنی راه ها را از جمله اقدامات اجرایی این گشت ها عنوان کرد.

وی افزود: در آبان ماه سال جاری پاکسازی و تنظیم قنوها با گریدر به طول ۱۰۰ کیلومتر در راه های فرعی، اصلی و روستایی، ۱۰ مورد تنقیه و لایروبی پل ها و نیز ۱۰ مورد زه کشی و دریواسیون پل ها انجام شده است.

وی در ادامه به اهمیت علائم و تابلوها در محورهای برون شهری در انتقال پیام به کاربران راه اشاره و تأکید کرد: تعمیر و نصب ۱۲۰ عدد انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی و مسیر نما در محورهای حوزه استحفاظی و تعمیر و اصلاح ۶۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در آبان ماه انجام شده است.

902/900

کد خبر: 877874

وب گردی

وب گردی