تربیت دانشجوی مطالبه‌گر و انقلابی در دستور کار همگان قرار گیرد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در همایش انقلابیون جوان شهرستان شهرضا گفت: تربیت دانشجوی مطالبه‌گر و انقلابی در دستور کار همگان قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، مسئول سازمان بسیج دانشجویی در همایش انقلابیون جوان شهرستان شهرضا گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه و وجود معضلاتی همانند تورم، فساد و فقر دانشجو باید به عنوان یک فرد انقلابی وارد عمل شود و از مسئولان بخواهد درباره عملکرد خود پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بوده که یکپارچگی را در میان ملت ایران از بین ببرد و بین ملت و نظام فاصله بیندازد، افزود: امروز دشمنان تلاش دارند تا فرهنگ غرب را در کشور و در بین خانواده‌های ایرانی رواج دهند تا از این راه بتواند به هداف خود برسند.

رییس سزمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: دشمنان در جنگ فرهنگی با استفاده از همه ابزارهای رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد دو یا چند قطبی کردن جامعه هستند، آنان حتی از حادثه زلزله‌ای که بسیاری از هموطنان ما را با چالش روبه‌رو کرده برای بزرگنمایی از اختلافات سیاسی استفاده می‌کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم برخی مسئولان با خیال راحت به بیت‌المال دست درازی کنند و از هیچ کسی هم هراسی نداشته باشند، باید شرایط به گونه‌ای باشد هیچ فردی از ترس مردم جرأت دست درازی به بیت المال و حقوق مردم را نداشته باشد.

کد خبر: 877878

وب گردی

وب گردی