پورموسوی: از تعطیلات نتیجه گرفتیم، از کی‌روش می‌خواهیم لیگ را دوباره تعطیل کند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: ما بعد از تعطیلات مسابقات لیگ، بنابراین از کی‌روش می‌خواهیم که دوباره لیگ را تعطیل کند!

به گزارش ایسکانیوز، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت، اظهارداشت: فردا یکی از مسابقاتی است که اهمیت زیادی دارد. در لیگ برتر مسابقات هر هفته سخت تر می‌شود.

وی افزود: به سه امتیاز این بازی نیاز داریم چرا که به جایگاه ما در جدول بهبود می‌بخشد. از بازیکنانم که با انگیزه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم. آنها به خوبی نکات فنی را اجرا کردند و توانستیم در این دو هفته برنده شویم.

سرمربی فولاد در ادامه تاکید کرد: ما تلاشمان را می‌کنیم و انگیزه موفقیت و شادی هوادارانمان را داریم. باید تیم را تقویت کنیم. به زودی با مسئولان باشگاه جلسه می‌گذارم تا ببینیم به چه شکلی می‌توانیم جای خالی لیست‌مان را پر کنیم. مطمئنا با تلاش بازیکنان و هواداران این جایگاه به دست آمده و ما باید باز هم تلاش کنیم تا حداکثر امتیازات را بگیریم.

وی در مورد دو پیروزی اخیر فولاد بعد از تعطیلات و اینکه آیا تعطیلات برای این تیم مفید بوده است تصریح کرد: دفعات قبل چون تعطیلات مفید نبود گله کردیم اما این بار که نتیجه گرفتیم خوشحال هستیم و از کی‌روش می‌خواهیم یک‌بار دیگر لیگ را تعطیل کند (با خنده). این حرف را به عنوان شوخی مطرح کردم به هر حال تعطیلات به لیگ آسیب می‌زند به طور مثال شما برای اینکه تیم را در شرایط مسابقه حفظ کنید مجبور هستید بازی دوستانه بگذارید و همین امر باعث می‌شود که بازیکنان با مصدومیت مواجه شوند. ما دو روز قبل با برگزاری یک بازی دوستانه آرش افشین را از دست دادیم و او مصدوم شد که ممکن است در دیدار مقابل سپیدرود غایب باشد. به هر حال باید بر طبق برنامه فدراسیون پیش برویم.

پورموسوی در رابطه با مطرح شدن لیست خروجی فولاد عنوان کرد: من همان موقع این مساله را تکذیب کردم. مصاحبه‌ای کردم و به خبرنگاری گفتم بعد از بازی با سپیدرود می‌نشینیم و درمورد لیست مان جمع‌بندی می‌کنیم اما آن خبرنگار بلافاصله اعلام کرد فولاد لیست مازاد دارد که اینطور نیست ما هنوز تصمیمی نگرفتیم و بعد از بازی با سپیدرود لیست مان را بررسی می‌کنیم.

602

کد خبر: 877882

وب گردی

وب گردی