تغییرات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی با روی کار آمدن دکتر ولایتی مشهود است

مشاور دبیرکل و مدیرکل حوزه ریاست مجمع جهانی تقریب مذاهب، گفت: با روی کار آمدن دکتر ولایتی تغییرات دانشگاه آزاد اسلامی در جهت مثبت، فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مفید کیایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به جهت دارا بودن پسوند اسلامی، همواره توقعات بیشتری از آن وجود داشته که این روزهای به جایگاه مورد انتظار به نوعی بازگشته است.

وی افزود: قبل از روی کارآمدن دکتر علی اکبر ولایتی اتفاقات و تصمیم گیری ها در دانشگاه آزاد اسلامی چندان مورد پسند و چشمگیر یا قابل دفاع نبود.

مشاور دبیرکل و مدیرکل حوزه ریاست مجمع جهانی تقریب مذاهب، ادامه داد: در دوره قبل انتظارات از دانشگاه اسلامی چندان برآورده نمی شد و امیدورام با تغییر و تحولاتی که دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرده، انتظار اسلامی بودن از این دانشگاه، بیش از سایر مراکز علمی، محقق شود.

کیایی‌نژاد درباره گام های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت اسلامی شدن، گفت: دانشگاه آزاد، بدون پسوند اسلامی، چندان توقعی نمی توان داشت در حالی که با اسلامی بودن این مرکز علمی امید است موازین اسلامی در این دانشگاه بیشتر از سایر دانشگاه ها رعایت شود.

502

کد خبر: 877928

وب گردی

وب گردی