قاضی زاده: حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد منافع برخی را به خطر انداخته است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی دلیل هجمه های اخیر علیه دکتر ولایتی را به خاطر به خطر افتادن منافع برخی افراد با حضور وی در دانشگاه آزاد اسلامی می داند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به ابعاد شخصیتی دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دکتر ولایتی از جمله شخصیت های چندوجهی و با تجربه نظامی اسلامی ماست؛ وی دارای تجربیات مختلف در حوزه های مختلف ازجمله سیاست داخلی، سیاست خارجی، اجرایی و دانشگاهی هستند.

وی افزود: دکتر ولایتی جزء شخصیت های کم نظیر و بی نظیری است که دارای سابقه طولانی در زمینه های مختلف اجرایی و مدیریتی کشور است.

قاضی زاده با اشاره به حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: از هنگامی که وی در دانشگاه آزاد اسلامی حضور پیدا کرده، هم میزان پاسخ گویی و هم میزان نظم و انضباط آن افزایش پیدا کرده است. در این مدت زمان اندکی که از مدیریت دکتر ولایتی گذشته اقدامات بسیار اساسی در دانشگاه آزاد شروع شده و امیدواریم با قدرت این اقدامات ادامه پیدا کند.

عضو هیات رئیسه مجلس ضمن اشاره به هجمه های اخیرعلیه دکتر ولایتی توسط برخی روزنامه های "اصلاح طلب" گفت: عده ای از لحاظ سیاسی، اقتصادی و... واجد منافعی در دانشگاه آزاد بودند در نتیجه به حضور دکتر ولایتی باید معترض باشند؛ زیرا منافع این افراد در دانشگاه آزاد به خطر افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز فارغ از تمام تهمت ها اگر موضوعی را بر علیه خود می داند باید آن بررسی کند و مورد ارزیابی قرار دهد؛ اما تخریبی که علیه دکتر ولایتی به راه افتاده از این جهت است که برخی منافعی در دانشگاه آزاد داشتند و استفاده نادرست از آن می کردند لذا از تغییراتی که به راه افتاده ناراحت هستند.

قاضی زاده در پایان روزنامه های اصلاح طلب را زیاده خواه خواند و اظهار داشت: روزنامه های اصلاح طلب حتی به دولتی که خودشان بر سر کار آورده اند هجمه هایی را وارد می کنند؛ اقدامات دکتر روحانی از نظر این روزنامه ها کافی نیست دکتر ولایتی که جای خود دارد.

302

کد خبر: 877963

وب گردی

وب گردی