"حاشیه" مسئولین را از رسیدگی به مشکلات مردم محروم می‌کند

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز به‌عنوان یک تشکل دینی و انقلابی نمی‌تواند نسبت به مشکلات اقتصادی مردم بی‌توجه باشد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه، جامعه روحانیت مبارز پیگیر مشکلات اقتصادی مردم است، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و لازم است که مسئولین محترم ازجمله دولت نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدامات عملی بیشتر انجام بدهد.

وی با بیان اینکه، بیکاری جوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور است، تصریح کرد: وضعیت بیکاری جوانان در حد نگرانی جدی است و دلسوزان باید درباره بیکاری جوانان احساس مسئولیت کنند؛ به نظر می‌رسد عدم توجه کامل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب افزایش مشکلات اقتصادی شده باشد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز افزود: جامعه روحانیت مبارز به عنوان یک تشکل دینی و انقلابی نمی‌تواند نسبت به مشکلات اقتصادی مردم بی‌توجه باشد؛ متأسفانه برخی به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی مردم، از حاشیه سازی و پرداختن به حاشیه استقبال می‌کنند در حالی که حاشیه‌سازی و دنبال‌روی از حاشیه‌های مانع توجه به مشکلات اصلی مردم شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر: 877975

وب گردی

وب گردی