تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت مخابرات اعلام شد+جدول

شرکت مخابرات ایران، تعرفه‌های جدید اینترنت خود را از حداقل سرعت ۵۱۲ کیلوبیت‌برثانیه با حجم ۱۴ گیگابایت ماهانه و حداکثر سرعت ۱۶ مگابیت‌برثانیه با حجم ۱۳۰ گیگابایت اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ تعرفه‌های جدید غیرحجمی اینترنت ثابت از دهم آذرماه اجرایی می‌شود و در این راستا، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت تعرفه‌های رقابتی خود را اعلام‌کرده‌اند.

محمدرضا بیدخام -سخنگوی شرکت مخابرات ایران- با اشاره به اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت غیرحجمی این شرکت بر اساس اصول سرعت‌محوری، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌الملل و رعایت مصرف منصفانه گفت: تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه شده است.

او با بیان اینکه این تعرفه‌ها با توجه به نیاز مشتریان طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین شده که متعاقبا اجرایی خواهد شد، افزود: تعرفه‌ی سرویس‌های غیرحجمی بر اساس یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده که تعیین این سقف حجم برای کاربر به منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

منبع: ایسنا

402

کد خبر: 878101

وب گردی

وب گردی