تمجید یک نماینده مجلس از بازیگران کودک الیورتوییست 

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی، گفت: استفاده از گروه بزرگی از هنرمندان و به ویژه کودکان و نوجوانان بازیگر در این کار را از نکات مثبت موزیکال الیورتوئیست است.

به گزارش ایسکانیوز، سیده حمیده زرآبادی پس از تماشای نمایش موزیکال الیورتوییست، افزود: تئاتر هنری است که نیازمند بازیگرانی است که از کودکی در این زمینه پرورش یافته باشند و گروه بازیگران کودک این کار بسیار درخشان نقش خود را ایفا می کردند تا حدی که این امیدواری وجود دارد که از بین آنها بازیگران خوبی به عرصه های مختلف معرفی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اجرای موزیکال از رمان الیورتوییست را کار هوشمندانه ای توصیف کرد و ادامه داد:رمان الیورتویست داستان غم انگیز و پر اضطرابی دارد اما این شکل از اجرا به نوعی شیرینی داستانی را بیشتر و تلخی و اضطراب آن را کم کرده بود.

او با تمجید از طراحی لباس، گریم، صحنه و به ویژه ارکستر نمایش که بخوبی توانسته بودند فضای این داستان را منعکس کنند گفت: امیدوارم این اتفاق های هنری بتواند به نوعی به هنرمندان ما هم کمک کند تا موانع سر راه آنها برداشته شود.

نماینده مردم قزوین و آبیک با اظهار این نکته که فعالیت های هنری از حمایت لازم و قانونی و معنوی برخوردار نیستند، عنوان کرد: اگر بخواهیم از طریق هنر پیام های خودمان را به مردم انتقال بدهیم باید جامعه هنری را به خودمان جذب کنیم.

وی فضای مجلس کنونی را در ارتباط با حمایت از کارهای فرهنگی و هنری،فضایی با پتانسیل بالاتر نسبت به دوره های قبل دانست و اضافه کرد: در این دوره از مجلس نمایندگان با حضور خودشان در برنامه های هنری نشان داده اند که حمایتگر این قشر هستند اما امیدواریم بتوانیم گام های عملی را در این مسیر برای کمک به فضای فرهنگی جامعه مان که تشنه دیدن چنین کارهایی هستند، برداریم.

امیرکاوه آهنین جان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا، داریوش موفق و نوید محمدزاده از جملهبازیگران نقش اصلی این نمایش هستند.

نمایش موزیکال الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق تا 30 دی ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.

میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری دارند. علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com و www.irannamayesh.com مراجعه کنند.

500

کد خبر: 878149

وب گردی

وب گردی