سناریوی خونین خانوادگی دربندرعباس/قتل همسر و کودک هفت ساله

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری فردی به اتهام قتل اعضای خانواده اش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمجید کرمی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع دو فقره فوت مشکوک در یکی از محله های بندرعباس ، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی باهمراهی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس و کارشناسان بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بدو ورود با پیکر بی جان زنی ۲۲ ساله و کودکی هفت ساله مواجه شدند که در معاینه ظاهری اجساد آثار خفیف کبودی و خونمردگی مشاهده شد.

کرمی ادامه داد: تحقیقات میدانی حاکی از آن بود که متوفیان اعضای یک خانواده چهارنفره تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند که سرپرست خانواده به واسطه فعالیت خاص شغلی بیشتر ایام سال را در یکی از جزایر به سر برده و در فواصل زمانی سه ماهه جهت دیدار اعضای خانواده به بندرعباس مراجعه می کرد.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: در بررسی اظهارات همسایگان و مجاوران متوفیان شواهدی مبنی بر درگیری و جر و بحث لفظی شدید سرپرست خانواده و همسرش قبل از وقوع حادثه بدست آمد که در این راستا با هماهنگی قضائی «ج-ت» به عنوان مظنون دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

901

کد خبر: 878159

وب گردی

وب گردی