برخورد گرم شفر و صالح و خوش‌وبش حیدری با صادقی

مدافع تیم فوتبال پیکان و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تا این لحظه هنوز با یکدیگر روبرو نشدند.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس و در هوایی کاملاً آفتابی برگزار خواهد شد.

* با وجود عدم استقبال نه چندان زیاد از این مسابقه، تماشاگران به ندرت در حال ورود به استادیوم هستند و جایگاه روبروی جایگاه ویژه نیز در حال پر شدن است.

* علی اصغر قربان‌علی‌پور و داوود فنایی ۲ عضو کادر فنی تیم فوتبال پیکان پیش از آغاز مسابقه در زمین حاضر شده و مهدی رحمتی به محض بالا آمدن از پله‌های رختکن به سمت قربان‌علی‌پور مربی سابق استقلال رفت و برخورد گرمی با وی داشت.

* رحمتی و سید حسین حسینی به همراه اشکان نامداری در زمین مسابقه حاضر شدند تا به گرم کردن پیش از مسابقه بپردازند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال با لباس‌های یک دست سبز رنگ رأس ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفتند.

* امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و علی‌اصغر قربان‌علی‌پور نفراتی بودند که پیش از شروع بازی با مربی تیم فوتبال پیکان و بدنساز سابق استقلال خوش و بش کردند.

* هواداران تیم استقلال روزبه چشمی را مورد تشویق قرار داده و این بازیکن به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

* حسن بیت‌سعید و مهدی قائدی که امروز روی نیمکت ذخیره‌های تیم استقلال حضور دارند در کنار دیگر استقلالی‌ها به گرم‌کردن مشغول شدند.

* رحمان احمدی با وجود نیمکت‌نشینی امروز در کنار پیام نیازمند گلر تیم فوتبال پیکان به گرم کردن پرداخت.

* روزبه چشمی هافبک تیم استقلال قبل از آنکه خودش را گرم کند علی‌اصغر قربان‌علی‌پور را کنار کشید و برای دقایقی با او به صورت جداگانه صحبت کرد.

* مجید صالح مربی تیم پیکان هنگامی که وارد زمین شد با استقبال فرشید اسماعیلی، امید نورافکن، خسرو حیدری و جابر انصاری مواجه شد.

* یرویس ساناک مربی اهل جمهوری چک تیم استقلال که شناختی از مجید صالح ندارد وقتی دید بازیکنان به سمت این مربی می‌روند به سمت صالح رفت و با او برخورد گرمی داشت.

* امیرحسین صادقی که امروز با بخشش مهدی رحمتی توسط سازمان لیگ مجوز حضور در ترکیب پیکان را گرفت پیش از شروع مسابقه برای دقایقی با خسرو حیدری صحبت و با این بازیکن خوش و بش کرد.

600

کد خبر: 878213

وب گردی

وب گردی