تارتار:  به فروزان گفتم پنالتی بزند چون اعتماد به نفس بالایی داشت/ تصمیم اشتباه گرفتم و باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شدم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:در چند روز گذشته در شهر و کوچه و خیابان احساس کردم هواداران پرسپولیس از دست من ناراحت شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت گفت: قبل از صحبت در مورد بازی فردا می‌خواهم درباره بازی با پرسپولیس صحبت کنم و انتظار دارم همه صحبت‌هایم منعکس شود. در چند روز گذشته در شهر و کوچه و خیابان احساس کردم هواداران پرسپولیس از دست من ناراحت شده‌اند.

وی افزود: هواداران پرسپولیس ناراحت بودند که فروزان قبلاً استقلالی بوده و چرا به او اجازه دادیم از دروازه پشت پنالتی قرار بگیرد و اگر ضربه او گل شود خیلی برای آنها سنگین تمام خواهد شد. من این مسئله را بازگو می‌کنم که چرا این تصمیم را گرفتم. قبل از بازی اصلاً فکر ضربه پنالتی و اینکه فروزان چنین درخواستی بدهد را نکرده بودم. در همان لحظه آن اتفاق افتاد و من در آن مقطع خودم را مربی پارس و فروزان را بازیکن این تیم می‌دیدم. او اعتمادبه‌نفس بالایی داشت و آمد در خواست زدن پنالتی را کرد. برای موفقیت و حلال بودن پولم چون دیدم اعتمادبه‌نفس بالایی دارد گفتم پنالتی بزند. هواداران پرسپولیس خیلی رنجیده شدند و اشتباه کردم که با تصمیمم باعث ناراحتی هواداران تیم مقابل شدم که این تیم پرسپولیس تیم محبوب خودم بود. شاید یک روز دیگر مقابل تیم‌های دیگر این اتفاق بیفتد که تصمیم دیگری خواهم گرفت. هیچ‌وقت یک گلر را برای پنالتی انتخاب نمی‌کنم خصوصاً تیمی که بین آنها رقابت وجود دارد. اگر هواداران پرسپولیس ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم. از هواداران پارس هم هفته قبل به خاطر نتیجه نگرفتن عذرخواهی می‌کنم هرچه داریم از هواداران است. وقتی فهمیدم آنها ناراحت شده‌اند عذرخواهی کردم من فقط نیتم موفقیت تیمم بود و نیت دیگری ندارم.

سرمربی تیم پارس جنوبی در ادامه افزود: می‌دانیم بازی با نفت اهمیت بالایی دارد. تیم بسیار خوبی است کادر فنی و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. با توجه به اینکه امتیازهایی را از دست دادیم باید انتحاری بازی کنیم. به دنبال ۳ امتیاز هستیم تا امتیازهای ازدست‌رفته را جبران کنیم. بچه‌ها و بازیکنان تیم با انگیزه و مصمم تمرین کردند تا با روحیه خوبی مقابل نفت قرار بگیرند. امیدوارم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بعضی از کارشناسان معتقدند تیم پارس جنوبی جم در سراشیبی قرار گرفته است، اظهار داشت: مطمئن باشید نتایجی که کسب کردیم شانسی نبوده، ما زمانی باید نگران باشیم که خوب بازی نکنیم یا انسجام لازم را نداشته باشیم. در بازی با فولاد خوزستان و همچنین پرسپولیس نتایج خوبی را کسب کردیم اما بدشانس بودیم.

تارتار در ادامه در خصوص اینکه محسن فروزان مصاحبه کرده که من همیشه در تمرینات پنالتی می‌زنم نیز تأکید کرد، جالب است که بدانیم به خاطر شرایط نابسامانی که زمین تمرین ما داشت این هفته پنالتی نزدیم. در هفته‌های گذشته سعی می‌کردیم تمرین پنالتی انجام دهیم. فروزان هم جزو نفراتی بود که با انگیزه پنالتی می‌زد اما به او گفته بودند که ۳-۲ گل از تیمی جلو باشیم حتماً پنالتی خواهی زد.

سرمربی تیم پارس جنوبی در پایان در خصوص اینکه اگر مقابل نفت انتحاری بازی کنید ممکن است نتیجه لازم را کسب کنید یا خیر، اظهار داشت: جلوی پرسپولیس و فولاد انتحاری بازی نکردیم به هر حال هیچ امتیازی در این دو هفته کسب نکردیم و باید برای ۳ امتیاز تلاش کنیم تا ۳ امتیاز را در بازی مقابل نفت کسب کنیم. می‌دانم همه بازیکنان به دنبال این هستند که با انگیزه به میدان بروند.

600

کد خبر: 878225

وب گردی

وب گردی